Мобільний застосунок Monobank перестав завантажуватися, не працювала авторизація. Також були проблеми з транзакціями.
У мобільному застосунку Monobank 30 травня стався збій у всіх операціях.
За даними користувачів, мобільний застосунок Monobank перестав завантажуватися, не працює авторизація. Також фіксуються проблеми з транзакціями.
Служба підтримки Monobank заявила, що наразі команда працює над вирішенням проблеми.
Пізніше співвласник Monobank Олег Гороховський , що проблему в застосунку усунуто.
“Спостерігали проблеми з р2р переказами у застосунку. Перепрошую у тих, кого підвели( Зараз вже все працює як треба”, – пояснив він.
Нагадаємо, проблеми в роботі мобільного застосунку Monobank фіксувалися і раніше. Так, 1 квітня, у роботі Monobank стався збій.
Раніше в Monobank заявили про потужну DDoS-атаку.