Соціальна платформа «Post News» для мікроблогінгу та преміальних новин, що з’явилася через кілька днів після придбання «Твіттера» Ілоном Маском, оголосила про закриття. Це відбулося через півтора року після запуску її бета-версії, повідомило видання TechCrunch.
«Post News» пропонував користувачам доступ без реклами до платного контенту від світових видавців — Fortune, Business Insider, Wired, The Boston Globe та інших. За це вони мали здійснити мікроплатіж за статтю замість підписки на кожне видання.
Засновник платформи Ноам Бардін, колишній керівник компанії Waze та віцепрезидент Google з продуктів Ноам Бардін, повідомив, що причиною закриття проєкта стало те, що він «не розвивається настільки швидко, щоб стати справжнім бізнесом або значною платформою».
«Споживчий бізнес, за своєю суттю, повинен демонструвати швидке сприйняття споживачами, і нам не вдалося знайти правильну комбінацію продуктів, щоб це сталося», — повідомив він.
Стратегія «Post News» полягала в тому, щоб на тлі негативу до «твіттера» стрімко розвинути коло користувачів, пропонуючи новий спосіб монетизації: можливість оплачувати не цілу підписку, а купувати окрему публікацію. Платформа також дозволяла користувачам здійснювати «донати» авторам за їхню роботу.
Незважаючи на закриття платформи, Бардін заявив, що проєкт довів доцільність нових способів монетизації. Він написав, що Post «підтвердила багато теорій про мікроплатежі та готовність споживачів купувати окремі статті».
Як інформував «Детектор медіа», до розробки Post із самого початку була залучена українська команда Master of Code Global. Попри повномасштабну війну, участь над розробкою платформи тривала близько 10 місяців.
Фото: соцмережа Post News
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.