
Росія використовує технології показу реклами на футбольних матчах для обходу санкцій
Як все це працює
Рекламу "Ліги Ставок" можна побачити лише віртуально в ефірі завдяки використанню технології цифрової заміни білбордів (Digital Billboard Replacement). Ця технологія дозволяє замінити реальну та віртуальну рекламу на LED-панелях під час трансляцій, що дає змогу залучати цільову аудиторію.
Megogo, як платформа для трансляцій в Україні, пояснила виданню Tribuna, що отриманий сигнал є частиною неподільного потоку від правовласника, а це унеможливлює його відокремлення або модифікацію окремо для України. Залежно від матчу, Україна отримує або глобальний, або європейський/СНД сигнал, при цьому правовласник продає різну рекламу в різні регіони на свій розсуд.
Реклама "Ліги ставок" / Скриншот Tribuna
А як же санкції?
Санкції Європейського Союзу проти російських компаній обмежують можливості прямого комерційного партнерства. Однак повідомляється, що посередник, такий як британська компанія Sportseen або швейцарська компанія Infront (частина китайського конгломерату Wanda Group), міг сприяти укладенню угоди.
Таке явище, схоже, є стандартною практикою в індустрії. Декілька інших футбольних ліг, у тому числі європейських, використовують подібні умови, завдяки чому реклама Ліги Ставок є невіддільною частиною глобального трансляційного сигналу La Liga.

Главный тренер львовского Руха уходит с должности досрочно

Довбик назвал настоящего лидера сборной Украины

Гарсия перед провальным боем травмировался: Была операция

Составлена символическая сборная команда Лиги чемпионов

Интер пополнил свой состав перспективным хорватским футболистом

Разногласия в цене: Челси предлагает Милану за голкипера втрое меньше
