Про це йдеться у підсумках 2023 року від дослідницької компанії Gradus Research, передає Укрінформ.
“Суспільство стає все більш діджиталізованим — переважно українці проводять в інтернеті понад 4 години на день, а активні користувачі - понад 8 годин”, - йдеться у повідомленні з посиланням на результати відповідного дослідження.
Зазначається, що ця концепція постійного “онлайну” проявляється в регулярному пошуку актуальної інформації, “перевірці зв’язку” з рідними в месенджерах та в купівлі товарів через інтернет.
Зокрема, на початку пандемії офлайн- та онлайн-покупки конкурували між собою, і перші були більш поширеними, оскільки люди мали звичку ходити в магазини й обирати товар фізично. Під час війни ж відбулося ще глибше онлайн-занурення українців.
Опитування показує, що більше чверті українців надають перевагу онлайн-покупкам, ще 38% — купують і в онлайні, і в офлайні.
Крім того, найпопулярнішим медіа для споживання новин серед українців залишаються месенджери (70%), але також зростає значення короткого відеоконтенту. Респонденти все більше надають перевагу Youtube (56%), порівнюючи з березнем 2023 року (50%). Значення телебачення як новинного каналу також зросло (42% проти 38%).
Як вважають соціологи, той факт, що люди все частіше обирають відеоформат контенту, може свідчити про втому від читання новин і зростаючу популярність формату відеоблогів. Це також може пояснюватися тим, що на початку війни українці воліли отримувати найоперативнішу інформацію, яка найшвидше може бути видана саме у текстовому форматі. Зараз, коли події розгортаються вже більш помірно — люди готові не споживати швидкі формати, а чекати на більш наочні — відео.
Опитування проведено компанією Gradus Research 5-7 вересня 2023 року. Опитано 1896 респондентів методом самозаповнення анкети в мобільному додатку.
Як повідомляв Укрінформ, дружина Президента України Олена Зеленська оприлюднила поради щодо здорового медіаспоживання, створені у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я "Ти як?".