/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F4bb15097cd4ccccfd627cf59d7ac1983.jpg)
Suzuki брудний і йому це байдуже – заявили у Грінпіс
Міжнародна природоохоронна організація Greenpeace оприлюднила рейтинг щодо шкідливих викидів транспортних засобів. В ньому жорстко розкритиковані японські автовиробники, тоді як німецькі зайняли високі позиції.
Як повідомляє сайт CarScoops, щорічне дослідження Грінпіс ранжує світові автомобільні бренди відповідно до їхнього прогресу у декарбонізації. У новому звіті Suzuki критикують за “жалюгідні зусилля зі скорочення викидів транспортних засобів”.
“Ефективність декарбонізації та електрифікації Suzuki майже не існує в той час, коли майже всі великі виробники автомобілів відмовляються від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння”, — говорять у Greenpeace.
Автовиробник справді продає м’які гібриди та моделі PHEV, але не чисті електромобілі, що призвело до того, що він отримав лише 3,2 бала зі 100 можливих. У нижній частині рейтингу опинились й інші японські автогіганти – Toyota, Nissan і Honda, які оцінені у 11,9, 13,9 і 14,7 бала відповідно. Зокрема, Грінпіс зазначив, що менше ніж один із 400 автомобілів, проданих Toyota у 2022 році, був електромобілем.
У лідерах рейтингу Mercedes (41,1 бала зі 100 можливих), а друге місце з 40 балами посіла BMW – попри те, що електромобілі становлять 10,32 відсотка продажів BMW і лише 7,25 відсотка продажів Mercedes.
Грінпіс закликає автовиробників припинити продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння у Європі до 2028 року, а в США, Китаї, Кореї та Японії – до 2030 року.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

