90% помилок виправили – Федоров розповів про комунікування проблем з «Дією»
90% помилок виправили – Федоров розповів про комунікування проблем з «Дією»

90% помилок виправили – Федоров розповів про комунікування проблем з «Дією»

Очільник Міністерство цифрової трансформації України Михайло Федоров розповів, що 90% помилок у «Дії» вже виправили і у найближчі тижні виправлять решту.

Проблеми зазвичай стосуються не технічного характеру, а людського фактора: наприклад, коли лікар вносить неправильні дані, помилившись, або забуває оновити внесені дані. Про це Федоров розповів у інтерв'ю «Сегодня». 

І команда «Дії» всіляко намагається допомогти лікарям та лікаркам та полегшити їхню роботу, наприклад, «зараз майже всі медично-інформаційні системи мають можливість підписати всі ці картки пацієнтів за один раз одним електронним підписом». Раніше, без цього оновлення, лікарям доводилось вносити великий обсяг інформації вручну.

«Ми реально намагаємося аналізувати кожну проблему, яка так виникає, і вже автоматизовано її виправляти. Простий приклад на цифрах: минулого тижня в середньому за день вакциновувалися 200 тисяч людей і 4-4,5 тисячі з них прийшло до нас от з такими ж помилками, про які ми говорили щойно. А за останні 3-4 дні кількість таких повідомлень впала втричі», – розповів він. 

За його словами, поки що темп вакцинації зберігається на рівні 200-270 тисяч українців, які щепляться щодня.

  • Читайте також: Автору фейкової «Дії» запропонували стажування Мінцифри

Ще одна часта проблема – «дублі». «Це коли ви приходите до лікаря, а вас чомусь не знаходять у системі через людський фактор, і після цього створюють ще одну картку на ваше ж ім'я. У результаті вас двічі внесли в систему - і сертифікат не знає, звідки саме забирати інформацію, тому видає дубль. Ми допомогли знайти 10 людей в НСЗУ, які допомагають виправляти саме ці дублі. Сподіваюся, що найближчими тижнями ця проблема буде вирішена повністю також», – розповів Федоров.

Також він розповів, що особисто намагається комунікувати всі питання про «Дію», навіть якщо до нього підходять особисто на вулиці чи в магазині. Але здебільшого він комунікування проблем розділив на два підходи: коли він сам відповідає у соцмережах. 

Або коли він скидає лінк на проблему чи скриншот у відповідний чат, де є частина команди впровадження і частина команди кол-центру. Він запевнив, що 90% запитів щодо проблем з роботою «Дії» прокомуніковані.

Федоров також розповів про останній випадок, коли знайомий скинув міністру пост дівчини, яка випадково перед відльотом, перебуваючи в аеропорті, видалила COVID-сертифікат в «Дії». Федоров сам відповів їй у повідомленнях, проблему вдалось вирішити, дівчина встигла згенерувати сертифікат, а на додачу Федоров з нею погодився, що кнопка з можливістю видалити COVID-сертифікат непотрібна – і цю функцію прибрали. 

  • Читайте також: Мінцифри: Жодних комісій за «ковідну тисячу» не буде

Також він розповів, що незабаром до контакт-центру наберуть ще 100 людей. І що зі статистики видно, що застосунком почали користуватись люди старше 70 років і у них теж з’являється багато питань. 

Нагадаємо, що президент України Володимир Зеленський 30 листопада повідомив, що Міністерство цифрової трансформації підписало меморандум із Apple про перепис населення. Україна стане другою країною, яка проведе перепис населення в співпраці з компанією.

Фото: з вільних джерел

Теги по теме
Коронавирус пандемия
Источник материала
loader
loader