/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbf96a4df67f07adf40fb08470ae88022.jpg)
В Україні почнуть будувати "економні" дороги з вугільного пилу: скільки коштує таке "задоволення"
На Івано-Франківщині почали прокладати експериментальну дорогу з вугілля. Унікальність полягає в тому, що для її будівництва використовують золошлаки — відходи вугільних теплостанцій. Скільки коштуватиме будівництво такої дороги, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВідео можна переглянути за посиланням.
Перед вугледобувними країнами постійно постає проблема утилізації золошлакових відходів. В Україні щорічно утворюється близько 7,5 млн тонн золошлаків. Міністерство інфраструктури не один рік розглядає ідею будівництва автошляхів саме із вугільних відходів. До прикладу, країни ЄС активно використовують цю технологію, а для України дотепер це перший досвід.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6270915e21dd5db526e2be30a1885bcb.jpg)
На 900 м експериментальної дороги пішло 300 тонн золи, а бюджет склав 22 мільйони гривень. Фахівці запевняють, що використання золи значно здешевлює вартість дорожнього покриття, адже левова частка витрат йде на виготовлення матеріалів та їх доставку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1ac30920ec758911a14ce0665f695a5a.jpg)
Одразу після завершення робіт на Прикарпатті фахівці візьмуться за тестування дороги. В залежності від результату, мова йтиме про будівництво автошляхів з вугілля по всій країні.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F127ebcc48dde678ddb2b81dd5194788e.jpg)

