![В "Укрзалізниці" розповіли, як обрати вагон з кондиціонером](https://thumbor.my.ua/buf_XCzx75lKWUCRBzhqFRP4hnY=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F27cf574045e697ba30ffcb98a201753a.jpg)
В "Укрзалізниці" розповіли, як обрати вагон з кондиціонером
У вагоні з кондиціонером температура має бути від +22 до +26 °C.
Купуючи квитки на поїзд, клієнти "Укрзалізниці" можуть перевірити наявність кондиціонера у вагоні. Наразі майже половина вагонів компанії обладнана системами кондиціонування повітря.
Як йдеться у повідомленні "Укрзалізниці", в усіх нових вагонах, які купує товариство, а також тих, що пройшли модернізацію, встановлюються такі системи.
Так, у системі booking.uz.gov.ua вагони без кондиціонування мають відповідну позначку на сторінці вибору місця, поряд із типом вагона. Усі поїзди Інтерсіті+ обладнані кондиціонерами. Також пасажири можуть уточнити наявність кондиціонера, купуючи квиток у касі.
У вагоні з кондиціонером температура має бути від +22 до +26 °C. На початку подорожі вона може бути більшою, адже кондиціонування вмикається після відправлення поїзда і потрібен час (близько 20 хвилин) на охолодження повітря у вагоні.
Вагони, які не обладнані кондиціонерами, мають систему вентиляції. Також повинні відчинятися вікна (окрім аварійних виходів та найстаріших вагонів з дерев'яними рамами, кількість яких з кожним роком зменшується при модернізації парку).
Якщо за час поїздки виникли проблеми або у вагоні підвищена температура, пасажири можуть звертатися до провідника або начальника поїзда. Вони мають вжити всіх заходів для усунення проблем, а за можливості пересадити пасажирів до інших вагонів. За необхідності пасажири можуть звернутися до контактного центру за номером 0800 503 111 або написати на сторінку "Укрзалізниці" у Facebook.
![© Укрзалізниця](https://thumbor.my.ua/663qxGF_WLSgJU3Wk3w88_Ylgr8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F01f2c8efa30c1a4d0295b009b311ea18.jpg)
Нагадаємо, як отримати компенсацію від "Укрзалізниці" за дискомфорт під час поїздки. Деталі розповів керівник пасажирського напрямку "Укрзалізниці" Олександр Перцовський та адвокат Михайло Козачук.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)