Козак Володимир Васильович: любитель дорогих годинників, який побудував доньці тенісні корти за державний рахунок
Козак Володимир Васильович - представник "донецького" клану, за допомогою якого "потрібні" компанії отримали мільйонні держзамовлення.
1. Біографія
2. Освіта
3. Сім'я
4. Кар'єра
5. Компромат
6. Декларація
7. Відео
Біографія
Козак Володимир Васильович народився 9 серпня 1959 року в місті Пологи Запорізької області.
Освіта
Володимир Козак в 1981 році отримав диплом за спеціальністю «Експлуатація залізничного транспорту» Дніпропетровського інституту інженерів залізничного транспорту.
Сім'я
Дружину Володимира Козака звуть Ольга. У подружжя є одна дочка. Анастасія (прізвище по чоловікові Жалковська) народилася у 1984 році. З 2009 року вона володіє компанією VOA, s.r.o (Чеська республіка).
Кар'єра
Володимир Козак почав трудову діяльність у 1981 році, коли влаштувався черговим станційного поста централізації станції Ясинувата Донецької залізниці. Потім на протязі дев'ятнадцяти років Володимир Козак працював на Донецькій залізниці, де досяг посади заступника начальника залізниці - начальника Дорожнього центру управління перевезеннями.
З 2000 по 2006 рік Володимир Козак керував залізничною компанією "Лемтранс" та корпорацією "Міжрегіональний Промисловий Союз", що входять до складу групи СКМ.
З серпня 2006 по листопад 2007 року він керував Державною адміністрацією залізничного транспорту.
Двічі (2006, 2007) Козак обирався народним депутатом за списками Партії регіонів. У п'ятому і шостому скликанні парламенту він входив до комітету з питань транспорту і зв'язку.
У 2011 році відмовився від депутатського мандата заради посади гендиректора "Укрзалізниці".
З 26 грудня 2012 по 27 лютого 2014 року Володимир Козак був міністром інфраструктури. Звільнений після Євромайдану.
Компромат
Очоливши "Укрзалізницю" Козак, виступив за підвищення тарифів на пасажирські перевезення. Так, він пропонував збільшити ціну в електричках у шість разів. У той самий час, за його керівництва кількість вагонів у поїздах і електричках стала значно меншою.
У 2011 році компанія "Торговий дім "Укртранс" стала переможцем кількох тендерів на залізниці на суму понад три мільярди гривень. Як зазначає сайт "Наші гроші", до створення компанії "Укртранс" мають відношення колишні роботодавці Козака - олігарх Рінат Ахметов і "сірий кардинал" Партії регіонів Антон Пригодський.
У наступному році маловідома компанія "Промекспосервіс" стала переможцем тендеру "Укрзалізниці" на суму в 2,16 мільйона гривень. При цьому по тому ж лоту ПП "Луганскдоркомплект" запропонував суму в два рази менше.
У січні 2013 року на засіданні комітету з питань економічних реформ міністр відмітився перед публікою своїми годинниками, мінімальна вартість яких приблизно від тридцяти чотирьох тисяч доларів.
Прізвище ексчиновника фігурує в матеріалах кримінального провадження стосовно тенісних кортів в Києві на вулиці Набережно-Хрещатицька. За даними слідства, корти за власні гроші побудувала залізниця, після чого їх власником стала фірма "Вентурі Інвест", якою володіла фірма його дочки "V.O.A s.r.o". Генеральна прокуратура домоглася арешту кортів 2016 року, але в липні 2017 року цей арешт через суд зняли.
Декларація
Останній раз ексміністр транспорту подавав декларацію у 2012 році.
Загальна сума сукупного доходу за рік у Володимира Козака склала більше двох мільйонів гривень. Він володів земельною ділянкою в 5800 кв.м., житловим будинком 324 кв.м. і двома гаражами. Свого автомобіля у Козака немає, зате відразу двома машинами марки Lexus володіла його дружина.
На банківському рахунку Володимир Козак зберігав півтора мільйона гривень.