Володимир Бутко
  • Дата народження
    25 травня 1958
  • Країна
    Україна
  • Соцмережі
Володимир Бутко
1901

Володимир Бутко

Володимир Бутко - власник «Еталону», чиї автобуси відповідають стандартам поганої якості


Глава автомобільної компанії «Еталон», якого звинувачували у фіктивному банкрутстві та у випуску автомобілів і автобусів, що загрожують навколишньому середовищу і безпеці пасажирів.

1. Біографія
2. Освіта
3. Кар'єра
4. Чутки і скандали
5. Досягнення
6. Статки і джерела доходів
7. Сім'я і особисте життя

Біографія

Володимир Бутко - один з найбільш авторитетних представників автомобільної індустрії, ім'я якого відоме небагатьом. Продукція, виготовлена ​​Бутко, впадала в очі кожному другому українцю і багатьом громадянам близького закордоння і країн Східної Європи. Однак, від автобусів «Еталону» враження - двоякі. Транспортні засоби Бутко відрізняються невисокою ціною і досить привабливим зовнішнім виглядом. Однак, їх технічні характеристики - гнітючі. Водії стверджують, що автобуси «Еталону» складні в експлуатації, часто ламаються і важко управляються. Пасажири називають їх незручними, галасливими, а екологи говорять про те, що вони небезпечні для навколишнього середовища.

Обставини становлення одного з найбільш впливових бізнесменів України багато в чому типові для представників його покоління. Володимир Бутко, «Еталон» якого став однією з найбільших компаній країни, є вихідцем з глибинки. Майбутній мільйонер народився в бідній сім'ї і був змушений всього домагатися самостійно. Закономірно, що роки його становлення видалися складними, а обставини того періоду залишили за Бутко шлейф з чуток і відкритих звинувачень у незаконній діяльності.

Володимир Бутко, біографія якого в наші дні цікавить все більше користувачів Мережі, народився в 1958 році. Майбутній статусний машинобудівник є вихідцем Донецької області - село Петропавлівська Амвросіївського району. Джерела стверджують, що юний Володимир Бутко був тямущим, активним хлопцем, але не відрізнявся любов'ю до дисципліни. Він добре вчився в рідній сільській школі, що відкрило перед ним безліч перспектив.

Освіта

Майбутній керівник «Еталону» є професійним інженером, а також електриком. У 1980 році Володимир Бутко закінчив енергетичний факультет Донецького політехнічного інституту.

Кар'єра

Кар'єрне становлення майбутнього мільйонера і одного з перших українських підприємців тісно пов'язане з Комуністичною партією Радянського Союзу. Бутко Володимир розпочав свій трудовий шлях за часів «застою», а тоді було неможливо досягти успіху без партійного квитка в кишені.

Згідно з даними офіційної біографії, з 1980 по 1983 року Володимир Бутко працював майстром на «Новокраматорському машинобудівному заводі». Крім основної роботи він займав посаду заступника секретаря комітету комсомолу на рідному підприємстві.

У Комуністичну партію Бутко вступив ще в 1982 році. Пізніше він здав партійний квиток і всіляко відмовлявся від свого комуністичного минулого і ролі партії в його становленні як одного з начальників на підприємстві.

Перша серйозна посада прийшла в життя Володимира Бутка в 1983 році. Тоді він отримав вкрай «хлібну» роботу першим секретарем Краматорського міського комітету ЛКСМУ в Донецькій області.

На підвищення Бутко пішов вже за часів правління Горбачова - вересні 1986 року. Тоді він переїхав до Донецька, в якому працював другим секретарем обласного комітету ЛКСМУ. Очолив донецький партійний рух Володимир Бутко вже перед розпадом Радянського Союзу - на початку 1987 року. Обіймав престижне в той час місце майбутній мільйонер до 1990 року. В останній рік існування СРСР Володимир Бутко став другим секретарем ЦК ЛКСМУ.

З розпадом «великої і сильної країни» Володимир забув про шкоду капіталізму, якій його вчили в партійній школі і став бізнесменом. У період з 1991 по 1995 року Бутко займався дрібним і середнім бізнесом. Джерела стверджують, що в перші роки незалежності він займався перерозподілом народної власності, спірною приватизацією і торговими операціями, які в наші дні зацікавили би правоохоронні органи.

У 1995 році Володимир Бутко організував свою першу велику справу - банк «Еталон». Фінансовим бізнесом колишній партійний організатор займався наступні сім років. Під його керівництвом банк відзначився рядом сумнівних угод і нечесним оборотом фінансових коштів. У ті роки під брендом «Еталон» випускалися не тільки автомобілі. Бутко також активно займався складською логістикою і машинобудуванням. «Пам'ятаю, 18 червня 2001 року, ми приїхали до Індії на запрошення корпорації Tata і буквально через пару днів домовилися про постачання комплектуючих для вантажівок і автобусів. А вже 30 квітня наступного року був зареєстрований Бориспільський автозавод», - розповідав про цей період свого життя Володимир Бутко.

У 2002 році Володимир Бутко стає президентом автомобільної корпорації «Еталон». Саме автобізнес і зробив його забезпеченим і відомим в широких колах бізнесменом.

У перші роки його автомобільний бізнес стрімко розвинувся і перетворився в одну з найбільших автомобілебудівних компаній країни.

«У нас два автобусних завода: Бориспільський (БАЗ) і Чернігівський (ЧАЗ), відкритий у вересні 2003 року. Крім того, в корпорацію входять «БАЗтехсервіс» - базова СТО (м.Бровари), Торговий дім «Еталон-Авто», а також НДІ автомобілебудування у Львові. У минулому році підприємства корпорації реалізували близько 3 тисяч машин. В результаті компанія «Еталон» по реалізації автобусів вийшла на перше місце в Україні», - розповідав Бутко в одному з небагатьох своїх інтерв'ю.

Крім поста президента автомобільної корпорації «Еталон» Володимир Бутко обіймав місце голови Наглядової ради Закритого акціонерного товариства «Чернігівський автозавод». Також він є співвласником «Боріспільського автомобільного заводу».

У наші час автобуси «Еталон» також продовжує працювати на українських дорогах і активно експортуються в країни близького закордоння і Східної Європи. У планах Бутко значиться завоювання 25% вітчизняного ринку автобусів, а також початок виробництва вантажних авто.

«Еталон» лише за 2017 року продав 235 транспортних засобів і представив автобус стандарту Євро-5 під назвою Еталон А084.32. У прес-службі компанії заявили, що даним зразком цікавляться не тільки замовники з України, а й покупці з Європейського Союзу.

В останні кілька років компанія успішно реалізовувала на ринку автобуси сімейства А08116, А08116Ш, А08123 і А08128. Також «Еталон» відродив роботу «Бориспільського автозаводу», на якому почали встановлювати автомобільне устаткування, надавати сервісні послуги та багато іншого.

Чутки і скандали

Навколо «Еталону» в різні роки виникав ряд скандалів, які широко висвітлювалися в профільній і не тільки пресі.

Так, у 2008 році стало відомо, що ВАТ «Чернігівавтодеталь», яке входило до складу «Еталону» Володимира Бутка, було оголошене банкрутом. Тоді повідомлялося, що підприємство не змогло віддати багатомільйонний борг австрійському банку «Райффайзен».

На заводі ввели режим розпорядження майном, заарештували майно, а пізніше - продали з молотка. Всього Володимир Бутко відмовився віддавати кредиторам 15 мільйонів гривень (3 мільйони доларів за тодішнім курсом). Мільйонера в відкриту звинувачували в ухиленні від сплати боргів і штучному доведенню свого підприємства до банкрутства. Жертвам непорядності Бутко стали сотні його співробітників, які залишилися без роботи в той кризовий період.

Серед скандалів за участю Володимира Бутко варто назвати звинувачення в махінаціях з тендерами в 2014 році. Деякий час назад представників «Еталону» назвали шахраями, які за допомогою корупційних схем виграли «жирну» поставку. Йдеться про тендер на поставку автомобілів і автобусів Національної гвардії України на суму 118 мільйонів доларів. В ході розгляду умов поставок виявилося, що за кожне авто держава переплатило 600 тисяч доларів. Однак, в 2014 році даний скандал залишився без уваги правоохоронних органів, а офіційного розслідування у цій справі не було організовано.

Деякий час назад «Еталон» почав розвивати нові напрямки виробництва - будівництво тролейбусів. Однак, поставки даного виду транспортних засобів керується представниками влади, які вибирають в якості постачальників конкурентів Бутко, наближених до українських чиновників вищого рангу. Про нечесні методи конкуренції в сфері закупівлі тролейбусів в українських містах Володимир Іванович говорив в одному зі своїх останніх інтерв'ю: «Ми могли б випустити і 50, і 60 тролейбусів, адже ціна тролейбуса «Еталон» - еквівалент 133 тисяч євро - найдоступніша з наявних моделей на ринку. Але чомусь українські міста наполегливо закуповують техніку білоруського виробництва МАЗ і БКМ, яка дорожче нашої. Здавалося б, система Prozzoro повинна була захистити від таких випадковостей, але на практиці все відбувається не так. У тендерній документації передбачають такі вимоги, щоб їм відповідав лише один виробник. А нас під різними приводами просто не допускають до тендерів».

Досягнення

Володимир Бутко є генеральним директором автомобільної компанії «Еталон». Визнано заслуженим машинобудівником України.

Статки і джерела доходів

Володимир Бутко є одним з найбільш багатих людей України. Згідно з даними експертів, статки власника «Еталону» становлять 200 - 250 мільйонів доларів. Крім того, він має кілька об'єктів елітної нерухомості в Україні і автопарк дорогих авто.

Сім'я і особисте життя

Володимир Бутко є одруженим чоловіком. Має дорослого сина та кількох онуків.

https://www.youtube.com/watch?v=XdT-0qcVo7k

Згадки про персону