Олег Баришевський: господар «Аснови», який заробив мільйони на любові українців до алкоголю і закуски
Олег Баришевський є одним з найбільших гравців на ринку дистрибуції, торгівлі та логістики в Україні. Засновник однієї з перших мереж по реалізації товарів особистої гігієни і косметики. Мільйонер, який готовий витрачати величезні гроші на хороші вина. Господар найбільшої української роздрібної мережі з продажу алкоголю зі спірною репутацією.
1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео
Біографія
Сьогодні Олег Баришевський насолоджується успіхом і фінансовим благополуччям, заради якого пройшов «класичний шлях» українського бізнесмена з 90-х.
Почавши з дрібних торгових операцій, він разом з партнерами і друзями побудував одну з найбільших мереж в Україні, яка була продана за «небачені раніше» гроші інвесторам з компанії «Ватсонс».
Сьогодні Баришевський займається Winеtime - однією з перший українських торгових мереж з продажу алкоголю. Олег Баришевський народився в 1965 році.
Сім'я
Олег Баришевський, бувши «королем» української роздрібної торгівлі, є одним з найбільш закритих українських мільйонерів.
У Мережі немає інформації про особисте життя співвласника «Аснови», його сім'ї або обставин становлення в житті і бізнесі.
Баришевський жодного разу в житті не давав інтерв'ю і дуже рідко дозволяв себе фотографувати.
Причини небувалої загадковості мільйонера невідомі, що є причиною для численних припущень.
Точно відомо, що Баришевський Олег Іванович є холостою людиною. Веде усамітнений спосіб життя і з'являється на людях лише з ділових питань.
Освіта
Інформації про освіту власника «Аснови» - не представлена у відкритих джерелах. Олег Баришевський приховує інформацію про місце свого народження, школу та ВНЗ. Згідно з даними інсайдерів, Баришевський має диплом про вищу освіту і є ерудованою людиною.
Кар'єра і бізнес
Трудовий шлях Олег Олександрович Баришевський почав на початку 90-х років. Перше велике діло майбутній мільйонер відкрив в 1992 році в партнерстві зі своїми давніми друзями Володимиром Шаповаловим, Максимом Сафоновим і Анатолієм Строганом.
«Квартет» молодих бізнесменів заснував компанію «Савсервіс», яка спеціалізувалася на торгівлі алкогольними напоями, продуктами харчування, побутової хімії оптом і в роздріб.
Реалізація «народних товарів» йшла «ударними» темпами, що дозволило Баришевському і товаришам відкрити перший магазин в центрі Києва вже в 1993 році.
На початку 90-х засновники «Аснови» вирішили сконцентрувати ресурси і зусилля на створенні «імперії» торгівлі побутовою хімією, косметикою та засобів гігієни. Уже в 1994 році Баришевський Олег Олександрович вважається офіційним партнером міжнародного конгломерату «Проктал енд Гембл». Молодий бізнесмен і колеги значилися дистриб'юторами продукції «гіганта» засобів особистої гігієни.
Олег Олександрович зумів отримати мільйони доларів не тільки на співробітництві з «Проктал енд Гембл», але також налагодив тісні контакти з іншими популярними брендами: «Раптор», «Рута», «Саламандра» та «Екоплаcт».
Розширювати свою присутність в торгівлі Олег Баришевський почав в 1996 році, коли разом з іншими партнерами заснував «Дистриб'ютор-Центр». Пізніше компанія перетворилася в мережу магазинів «ДЦ», яка на «піку» розвитку налічувала близько 80 магазинів по всій країні.
У 2003 році Олег Олександрович починає реструктуризацію свого бізнесу і разом з товаришами заснував холдинг «Аснова». Всі компанії четвірки партнерів були об'єднані в єдину структуру, що допомогло спростити управління численними активами.
У той же період з'явився «Савсервіс-Центр», якому передали управління бізнесом в сфері логістики і дистрибуції, а також «ДЦ Україна», співробітники якого зайнялися управлінням мережею магазинів під брендом «ДЦ».
До 2010-х років Баришевський і партнери мали активи по всій Україні і здійснювали активну «експансію» за багатьма «фронтами»: роздрібній торгівлі, девелопменті, дистрибуції та логістиці.
У 2011 році Олег Баришевський і інші співвласники «Аснови» зуміли продати мережу своїх магазинів «ДЦ» китайській компанії «Ватсонс Груп». Магазини під нині забутою маркою успішно функціонують і сьогодні під вивіскою «Ватсонс».
Варто відзначити і зусилля Баришевського по налагоджені «логістичної імперії». У 2008 році саме «Аснова» реалізовувала проект будівництва центру «Калинівка» (Київська область). Всього логістичний об'єкт потребував міжнародних інвестицій на суму більш ніж 86 мільйонів доларів.
У 2010 році Баришевський «переключився» з розвитку торгової мережі «для дому та краси» на винний ритейл.
Олег Олександрович заснував одну з перших вітчизняних мереж по реалізації алкоголю та закуски до нього.
Проект WINETIME починався як магазин з преміальним спиртним і товарів середньоцінової категорії. Однак, сьогодні винні магазини розширили асортимент і пропонують клієнтам з усієї України понад 8 тисяч найменувань спиртного і продуктів гастрономії.
Магазини під брендом WINETIME працюють в 14 областях країни і займаються «популяризацією еногастрономічної культури». Крім того, мережа продає алкоголь і супутні товари через Інтернет.
Олег Баришевський особисто любить хороший алкоголь і вкладав кошти у відкриття і розвиток школи сомельє.
Крім мережі супермаркетів «середній клас плюс» Баришевський і його партнери по «Аснові» займаються логістикою, ритейлом і інвестиціями. Група складається з 6 компаній, а сам Олег Олександрович значиться співзасновником, бенефіціаром або співвласником більше ніж 30 різних підприємств, деякі з них залишились на непідконтрольній території.
Компромат і чутки
У 2011 році з'ясувалося, що Олег Баришевський і інші співвласники «Аснови» працюють через офшори.
Тоді з'ясувалося, що акції «ДЦ» контролювалися через кіпрську компанію «ДС Чеін Ентерпрайз Лтд».
Здійснення комерційної діяльності через офшорні зони є «традицією» для українського бізнесу і відбувається в цілях уникнення від українських податків.
Особисто Олег Баришевський не потрапляв у скандали, однак у 2010 році кореспонденти одного з найбільших ЗМІ України дали йому прізвисько «азіопеец», натякаючи на його проросійські погляди.
Безліч негативних відгуків можна знайти про одне з основних проектів Баришевського - мережі алкомаркетів WINETIME.
Наприклад, користувачі однієї з найпопулярніших соціальних мереж звинувачують персонал магазинів в шахрайстві. Є скарги про підміну штрих кодів із вказаними завищеними цінами.
Також клієнти скаржаться на низьку якість продукції з високою ціною - стейків, сирів і алкоголю.
Часто можна зустріти скарги на торгівлю простроченими продуктами, а також на погану роботу інтернет-магазину WINETIME.
Згідно зі скаргами клієнтів, товари приходять з великим запізненням, а замовлення часто плутаються співробітниками магазинів. Також можна зустріти нарікання на хамство персоналу, агресивну рекламу, що не відповідає дійсності.
Незадоволені роботою в «WineTime» і його співробітники. В Інтернеті можна зустріти скарги на низькі зарплати, непрофесійне і «хамовите» керівництво, переробки та багато іншого.
Декларація
Олег Олександрович Баришівський є одним з найбагатших українців. Згідно з оцінкою експертів, його статки перевищують 40 мільйонів доларів.