Ірина Тарасевич - авторка «псевдонатуральної» лінії по догляду за собою з репутацією «вмілої аферистки»
Ірина Тарасевич є керівником української компанії «Ремос» і правовласником торгової марки «ЯКА», що представляє лінію натуральної косметики та засобів догляду за собою. Підприємниця, що намагається постати в якості сучасної і соціально відповідальної. Однак, джерела називають її «вмілою аферисткою», що виготовляє свою продукцію в жахливих умовах за участю маргінальних працівників.
1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео
Біографія
Тарасевич Ірина Михайлівна є однією з небагатьох представниць українського бізнесу, які зуміли побудувати самостійне виробництво лінії косметики та догляду за собою.
Марка «ЯКА» відома любителям «натуральних» засобів для догляду за шкірою не тільки в Україні, але і в інших країнах Європи - Польщі, Чехії та Балтії.
У Мережі можна знайти безліч комплементарних статей, присвячених Тарасевич та її сім'ї. Однак, джерела стверджують, що господарі компанії довгі роки займалися шахрайством і гроші на «мильний бізнес» отримали не зовсім законним шляхом.
Відзначимо, що Ірина Тарасевич приховує власні особисті дані. У відкритих джерелах доступна юридична інформація, яка не розкриває деталі її біографії, що дає привід вважати, що Тарасевичі приховують деталі свого минулого.
Сім'я
Компанія «Ремос» і бренд «Яка» є сімейною справою. Ірина Михайлівна Тарасевич веде свій бізнес спільно з усіма членами своєї сім'ї.
Чоловіком «мильної королеви» є Володимир Тарасевич - український підприємець. Чоловік допоміг в організації першої справи і перетворенні її у велику компанію, з продукцією якою знайомі сотні тисяч споживачів.
Ірина Тарасевич має сина Тараса. Син господині «ЯКА» разом з дружиною Анною також активно працюють над розвитком бренду.
Освіта
У біографії Ірини Тарасевич можна знайти багато «білих плям». Її інтерв'ю ретельно вивірені і створюють ідеальний образ сімейної, відповідальної і чесної підприємниці. Однак, «мильна королева» не має освіти, яка допомогла б у створенні лінії догляду за собою.
Ірина Тарасевич не є фахівцем, ні в хімії, ні в косметології. Згідно з даними джерел, вона здобула вищу освіту в сфері іноземних мов.
Кар'єра і бізнес
Ірина Тарасевич, косметика якої має обмежений попит, довгий час займалася справами, не пов'язаними з «індустрією краси». Відзначимо, що до 1995 року сім'я Тарасевич взагалі ніколи не з'являлася на «суспільних радарах».
Обставини життя і роботи до середини 90-х років Ірина Тарасевич приховує від громадськості. Шлях в підприємництві ділова леді почала лише в 1995 році, коли відкрила мовний центр з навчання персоналу IBC.
З першим ділом «мильної королеви» допоміг її чоловік Володимир - засновник компанії «Ремос». Майбутній миловар заробив перші гроші на будівельному і ремонтному бізнесі, який пізніше несподівано для багатьох змінив на індустрію краси.
Згідно з офіційною версією, Ірина Тарасевич, натуральна косметика якої масово критикується в Мережі, зацікавилася миловарінням за кордоном. Подружжя тривалий час жило в Східній і Західній Європі, де натуральне мило і засоби по догляду за собою перебували на піку популярності.
Ірина Тарасевич надихнулася досвідом і вирішила освоїти нову для себе справу, яка відкривала привабливі перспективи, оскільки миловаріння в Україні популярністю не користувалося.
Бренд «ЯКА» народився в 2005 році. Назва є абревіатурою від слів «якісне, корисне, ароматизоване».
Перші шматки мила Ірина Тарасевич зварила особисто у власному підвалі. Навичок у створенні якісного домашнього мила підприємниця не мала і була змушена довгий час самостійно вчиться новому ремеслу і залучати до справи домашніх.
«Диковинка» зацікавила забезпечених знайомих пари і саморобне мило почало мати попит. Ірина Тарасевич зрозуміла перспективність справи і приєднала до нового бізнесу чоловіка Володимира, який бувши інженером за освітою, особисто створив апарати для створення мила.
Ірина Тарасевич переводила рецепти іноземного домашнього мила, створювала власну продукцію і почала наймати персонал для забезпечення попиту від нових клієнтів.
Перші лінійки від компанії «Ремос» продавалися в аптеках під виглядом косметики для догляду та лікування. Ірина Тарасевич, «ЯКА» якої до сих пір є сімейною справою, починала з серії «Аптекарське мило», продукції лінійки «З трьох трав» і «Докторський збір».
Першою точкою збуту продукції під брендом «ЯКА» стала Київська аптека-музей. Засоби по догляду за шкірою перший час вироблялися в особистому гаражі Тарасевич, а після виробництво переїхало в «імпровізований» миловарний цех, розташований на 40 квадратних метрах.
Сьогодні Ірина Тарасевич та її сім'я керують невеликим миловарним «заводиком», який випускає близько 100 тисяч одиниць продукції на рік. Підприємство розташоване в населеному пункті Рославичі в Київській області і забезпечує постійною роботою близько 50 осіб.
Відзначимо, що перехід на промисловий рівень нібито обійшовся Тарасевич порівняно недорого. Всього Ірина Тарасевич та її родичі вклали в бренд «ЯКА» близько 15 мільйонів гривень. Однак, перевірити правдивість суджень «сімейного підряду» немає ніякої можливості.
Сьогодні продукцію від компанії «Ремос», яка раніше займалася ремонтом і будівництвом, можна купити в будь-якому великому місті. «ЯКА» випускає не тільки мило, а й шампуні, лосьйони, маски, кондиціонери, креми, тоніки, пінки і багато іншого. Крім традиційних жіночих ліній Ірина Тарасевич має чоловічі лінії, що також має попит.
Сім'я Тарасевич активно працює над виходом до країн Європи і вже поставляє свої вироби в Польщу і деякі країни Східної Європи і Балтії. Для забезпечення бажаного рівня поставок, сім'я планує створити нові виробництва в країнах ЄС.
Ірина Тарасевич також розвиває присутність бренду в Україні та мріє побачити продукцію «ЯКА» на полицях кожного «пристойного» магазину країни.
Компромат і чутки
Публічний образ Ірини Тарасевич та її чоловіка різко відрізняється від того, що говорять про них їх давні знайомі. Так, інсайдери називають Тарасевич «вмілою аферисткою», а її «мильні справи схемою по обману споживачів.
Під час становлення бренду «ЯКА» в Мережі з'являлися несприятливі відгуки про Тарасевич. Зокрема Ірину Михайлівну звинувачували в шахрайстві. Її мовна школа нібито «кидала» учнів.
Тарасевич займалася організацією освітніх турів для дітей та дорослих і «наварювала» на цьому великі суми. Однак, через загрозу кримінального переслідування і боячись розголосу, Ірина Тарасевич була змушені «попрощатися» з освітнім бізнесом і «переключиться» на миловаріння.
Користувачі Інтернету також не вірять розповідям Ірини Тарасевич про натуральність і користь її продукції. Інсайдери заявляли, що перші роки мило «ЯКА» варилося з дешевої сировини і продавалося по вкрай завищеній ціні. Також є інформація, що сертифікати якості на продукцію «ЯКА» були куплені, а співробітники Тарасевич в мильних цехах є маргінальними елементами.
Також Ірина Тарасевич змушена роками оправдовуватися за високу вартість своєї продукції. Вироби компанії «Ремос» коштують значно дорожче конкурентів по ніші, що викликає подив і суперечки у клієнтів.
Продукція під брендом «ЯКА» користується сумнівною репутацією серед споживачів. У Мережі можна знайти безліч відгуків про те, що засоби по догляду за шкірою - неякісні і викликають алергічну реакцію. Багато з покупців Тарасевич також пишуть, що її засоби взагалі не мають ефекту - ні позитивного, ні негативного. Клієнти компанії «Ремос» пишуть, що їхні товари «ні про що».
Також покупці серії «ЯКА» скаржаться на бідний асортимент і непривабливість упаковок бренду. Покупці звинувачують виробників і маркетологів в обмані і заявляють, що ніякого поліпшувального і тим більше лікувального ефекту від продукції «ЯКА» очікувати не варто.
Широко розрекламована фабрика «ЯКА» потрапила в епіцентр скандалу. Так, в 2018 році в рамках журналістського розслідування вдалося зняти численні факти порушення технології виробництва.
На виробництві «Ремоса» випускають браковану продукцію, яка може нашкодити споживачам.
Декларація
Ірина Тарасевич ніколи публічно не розкривала інформації про свої доходи. Однак, експерти заявляють, що вона є гривневим мільйонером.