Ірина Тарасевич
  • Країна
    Україна
Ірина Тарасевич
5349

Ірина Тарасевич

Ірина Тарасевич - авторка «псевдонатуральної» лінії по догляду за собою з репутацією «вмілої аферистки»

Ірина Тарасевич є керівником української компанії «Ремос» і правовласником торгової марки «ЯКА», що представляє лінію натуральної косметики та засобів догляду за собою. Підприємниця, що намагається постати в якості сучасної і соціально відповідальної. Однак, джерела називають її «вмілою аферисткою», що виготовляє свою продукцію в жахливих умовах за участю маргінальних працівників.

1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео

Біографія

Тарасевич Ірина Михайлівна є однією з небагатьох представниць українського бізнесу, які зуміли побудувати самостійне виробництво лінії косметики та догляду за собою.

Марка «ЯКА» відома любителям «натуральних» засобів для догляду за шкірою не тільки в Україні, але і в інших країнах Європи - Польщі, Чехії та Балтії.

У Мережі можна знайти безліч комплементарних статей, присвячених Тарасевич та її сім'ї. Однак, джерела стверджують, що господарі компанії довгі роки займалися шахрайством і гроші на «мильний бізнес» отримали не зовсім законним шляхом.

Відзначимо, що Ірина Тарасевич приховує власні особисті дані. У відкритих джерелах доступна юридична інформація, яка не розкриває деталі її біографії, що дає привід вважати, що Тарасевичі приховують деталі свого минулого.

Сім'я

Компанія «Ремос» і бренд «Яка» є сімейною справою. Ірина Михайлівна Тарасевич веде свій бізнес спільно з усіма членами своєї сім'ї.

Чоловіком «мильної королеви» є Володимир Тарасевич - український підприємець. Чоловік допоміг в організації першої справи і перетворенні її у велику компанію, з продукцією якою знайомі сотні тисяч споживачів.

Ірина Тарасевич має сина Тараса. Син господині «ЯКА» разом з дружиною Анною також активно працюють над розвитком бренду.

Освіта

У біографії Ірини Тарасевич можна знайти багато «білих плям». Її інтерв'ю ретельно вивірені і створюють ідеальний образ сімейної, відповідальної і чесної підприємниці. Однак, «мильна королева» не має освіти, яка допомогла б у створенні лінії догляду за собою.

Ірина Тарасевич не є фахівцем, ні в хімії, ні в косметології. Згідно з даними джерел, вона здобула вищу освіту в сфері іноземних мов.

Кар'єра і бізнес

Ірина Тарасевич, косметика якої має обмежений попит, довгий час займалася справами, не пов'язаними з «індустрією краси». Відзначимо, що до 1995 року сім'я Тарасевич взагалі ніколи не з'являлася на «суспільних радарах».

Обставини життя і роботи до середини 90-х років Ірина Тарасевич приховує від громадськості. Шлях в підприємництві ділова леді почала лише в 1995 році, коли відкрила мовний центр з навчання персоналу IBC.

З першим ділом «мильної королеви» допоміг її чоловік Володимир - засновник компанії «Ремос». Майбутній миловар заробив перші гроші на будівельному і ремонтному бізнесі, який пізніше несподівано для багатьох змінив на індустрію краси.

Згідно з офіційною версією, Ірина Тарасевич, натуральна косметика якої масово критикується в Мережі, зацікавилася миловарінням за кордоном. Подружжя тривалий час жило в Східній і Західній Європі, де натуральне мило і засоби по догляду за собою перебували на піку популярності.

Ірина Тарасевич надихнулася досвідом і вирішила освоїти нову для себе справу, яка відкривала привабливі перспективи, оскільки миловаріння в Україні популярністю не користувалося.

Бренд «ЯКА» народився в 2005 році. Назва є абревіатурою від слів «якісне, корисне, ароматизоване».

Перші шматки мила Ірина Тарасевич зварила особисто у власному підвалі. Навичок у створенні якісного домашнього мила підприємниця не мала і була змушена довгий час самостійно вчиться новому ремеслу і залучати до справи домашніх.

«Диковинка» зацікавила забезпечених знайомих пари і саморобне мило почало мати попит. Ірина Тарасевич зрозуміла перспективність справи і приєднала до нового бізнесу чоловіка Володимира, який бувши інженером за освітою, особисто створив апарати для створення мила.

Ірина Тарасевич переводила рецепти іноземного домашнього мила, створювала власну продукцію і почала наймати персонал для забезпечення попиту від нових клієнтів.

Перші лінійки від компанії «Ремос» продавалися в аптеках під виглядом косметики для догляду та лікування. Ірина Тарасевич, «ЯКА» якої до сих пір є сімейною справою, починала з серії «Аптекарське мило», продукції лінійки «З трьох трав» і «Докторський збір».

Першою точкою збуту продукції під брендом «ЯКА» стала Київська аптека-музей. Засоби по догляду за шкірою перший час вироблялися в особистому гаражі Тарасевич, а після виробництво переїхало в «імпровізований» миловарний цех, розташований на 40 квадратних метрах.

Сьогодні Ірина Тарасевич та її сім'я керують невеликим миловарним «заводиком», який випускає близько 100 тисяч одиниць продукції на рік. Підприємство розташоване в населеному пункті Рославичі в Київській області і забезпечує постійною роботою близько 50 осіб.

Відзначимо, що перехід на промисловий рівень нібито обійшовся Тарасевич порівняно недорого. Всього Ірина Тарасевич та її родичі вклали в бренд «ЯКА» близько 15 мільйонів гривень. Однак, перевірити правдивість суджень «сімейного підряду» немає ніякої можливості.

Сьогодні продукцію від компанії «Ремос», яка раніше займалася ремонтом і будівництвом, можна купити в будь-якому великому місті. «ЯКА» випускає не тільки мило, а й шампуні, лосьйони, маски, кондиціонери, креми, тоніки, пінки і багато іншого. Крім традиційних жіночих ліній Ірина Тарасевич має чоловічі лінії, що також має попит.

Сім'я Тарасевич активно працює над виходом до країн Європи і вже поставляє свої вироби в Польщу і деякі країни Східної Європи і Балтії. Для забезпечення бажаного рівня поставок, сім'я планує створити нові виробництва в країнах ЄС.

Ірина Тарасевич також розвиває присутність бренду в Україні та мріє побачити продукцію «ЯКА» на полицях кожного «пристойного» магазину країни.

Компромат і чутки

Публічний образ Ірини Тарасевич та її чоловіка різко відрізняється від того, що говорять про них їх давні знайомі. Так, інсайдери називають Тарасевич «вмілою аферисткою», а її «мильні справи схемою по обману споживачів.

Під час становлення бренду «ЯКА» в Мережі з'являлися несприятливі відгуки про Тарасевич. Зокрема Ірину Михайлівну звинувачували в шахрайстві. Її мовна школа нібито «кидала» учнів.

Тарасевич займалася організацією освітніх турів для дітей та дорослих і «наварювала» на цьому великі суми. Однак, через загрозу кримінального переслідування і боячись розголосу, Ірина Тарасевич була змушені «попрощатися» з освітнім бізнесом і «переключиться» на миловаріння.

Користувачі Інтернету також не вірять розповідям Ірини Тарасевич про натуральність і користь її продукції. Інсайдери заявляли, що перші роки мило «ЯКА» варилося з дешевої сировини і продавалося по вкрай завищеній ціні. Також є інформація, що сертифікати якості на продукцію «ЯКА» були куплені, а співробітники Тарасевич в мильних цехах є маргінальними елементами.

Також Ірина Тарасевич змушена роками оправдовуватися за високу вартість своєї продукції. Вироби компанії «Ремос» коштують значно дорожче конкурентів по ніші, що викликає подив і суперечки у клієнтів.

Існує думка, що Тарасевичі свідомо завищують ціну власної продукції, однак сама Ірина Михайлівна заявляє, що ціна обґрунтована високою вартістю сировини, яку часто імпортують з країн ЄС.

Продукція під брендом «ЯКА» користується сумнівною репутацією серед споживачів. У Мережі можна знайти безліч відгуків про те, що засоби по догляду за шкірою - неякісні і викликають алергічну реакцію. Багато з покупців Тарасевич також пишуть, що її засоби взагалі не мають ефекту - ні позитивного, ні негативного. Клієнти компанії «Ремос» пишуть, що їхні товари «ні про що».

Також покупці серії «ЯКА» скаржаться на бідний асортимент і непривабливість упаковок бренду. Покупці звинувачують виробників і маркетологів в обмані і заявляють, що ніякого поліпшувального і тим більше лікувального ефекту від продукції «ЯКА» очікувати не варто.

Широко розрекламована фабрика «ЯКА» потрапила в епіцентр скандалу. Так, в 2018 році в рамках журналістського розслідування вдалося зняти численні факти порушення технології виробництва.

На виробництві «Ремоса» випускають браковану продукцію, яка може нашкодити споживачам.

Камери зафіксували факти використання бракованого силікону в нібито натуральних засобах, відсутність тестування продукції, банальну антисанітарію і непрофесіоналізм співробітників, що шокувало мільйони українців.

Декларація

Ірина Тарасевич ніколи публічно не розкривала інформації про свої доходи. Однак, експерти заявляють, що вона є гривневим мільйонером.

Відео

Згадки про персону