Андрій Дрогобицький
  • Дата народження
    26 жовтня 1978
  • Країна
    Україна
  • Соцмережі
Андрій Дрогобицький
2649

Андрій Дрогобицький

Андрій Дрогобицький: творець імперії онлайн-шопінгу по неадекватним цінам

Один із засновників одного з найбільш успішних інтернет-магазинів сучасної України - LeBoutique. Скандальний підприємець, який створив бренд з неоднозначною репутацією, товари якого називають низькоякісними, неадекватно дорогими і не модними.

1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромати та чутки
6. Досягнення
7. Декларація
8. Відео

Біографія

Один з найбільш медійних українських підприємців народився в 1979 році. Андрій Дрогобицький, біографія якого дещо відрізняється від його «колег-мільйонерів», є «золотим хлопчиком».

Андрій Дрогобицький, LeBoutique якого в наш час переживає не найкращий свій час, є публічною персоною. Бізнесмен охоче розповідає про свої успіхи, впровадження нових методів ведення онлайн-бізнесу та високу якість своєї продукції. Однак, за останні кілька років популярність онлайн-платформи LeBoutique серйозно впала, а імідж «бутика» відвернув від нього мільйони старих клієнтів, які перейшли в традиційні магазини і на інші сайти.

Сім'я

Майбутній магнат шопінгу народився у Львові в класичній інтелігентній галицькій родині. Його батьком є ​​професором і доктором наук. Батько присвятив все життя математичному моделюванню та автоматизації економічних процесів.

Мати Андрія Дрогобицького також є доктором наук і професором. Однак, вона займається більш приземленими речами - менеджментом і маркетингом.

Цілком природно, що син настільки видатних батьків отримав краще виховання і освіту. Сім'я надала йому всю можливу матеріальну та моральну підтримку і сподівалася, що він також зв'яже життя з наукою.

Однак, Андрій Дрогобицький вибрав шлях підприємництва та торгівлі, що за чутками, стало великим розчаруванням для батьків-професорів.

З'являлася інформація, що у нього є сім'я і діти, проте сам мільйонер не любить говорити про це. Згідно з чутками, має безліч інтимних зв'язків. Постійно проживає в Києві, любить нічне життя, відпочинок за кордоном, вивчає іноземні мови.

Освіта

Мало, хто знає, але засновник сайту LeBoutique є не просто освіченим хлопчиком з хорошої сім'ї, але і справжнім вченим.

Андрій Дрогобицькій захистив дисертацію на тему «Інтеграція фінансових послуг як прояв глобалізаційних процесів в економіці», що дозволило стати йому кандидатом економічних наук. Примітно, що у сина галицької професури московська освіта. Андрій Дрогобицький закінчив в Москві місцеву фінансову академію, однак ніколи не прагнув до того, щоб займатися наукою.

Для того, щоб піти в бізнес Андрій Дрогобицький пройшов через справжній «бій» з батьками, але все-таки вибрав шлях не отримання наукових знань, а заробляння грошей.

Його тато особливо хотів, щоб він рухався в напрямку освіти. Дрогобицький захистив дисертацію і став кандидатом економічних наук, але зараз не займаються науковою діяльністю. Він завжди був більш заточений на практичні речі.

Кар'єра і бізнес

Трудову кар'єру Дрогобицький Андрій Іванович, як його тепер називають сотні його підлеглих, почав в кінці 90-х в Москві. При цьому, професорський син почав працювати на малопрестижній роботі - на Бабаєвській шоколадній фабриці.

Бувши студентом, він почав заробляти перші гроші в якості молодшого спеціаліста економічного відділу одного з найбільших кондитерських комбінатів сусідньої країни.

Перші роки кар'єра Андрія Дрогобицького була тісно пов'язана з Москвою.

Закінчивши місцеву фінансову академію він отримав три пропозиції від міжнародних консалтингових фірм, з яких вибрав американську компанію Аccenture. У московському офісі структури майбутній «фешн-магнат» пропрацював три роки. У ті роки він багато подорожував і ознайомився з тим, як ведуться справи в США і Болгарії.

Навесні 2004 року Андрій Дрогобицький змінює сферу діяльності і переходить в компанію Ferrexpo, що належить одіозному українському олігарху Костянтину Жеваго.

Отримавши «грошову» пропозицію від мільярдера інтелігент і вчорашній вчений був змушений різко змінити своє життя і поїхати працювати на залізні рудники і металургійний комбінат.

Однак, з початком світової економічної кризи, Ferrexpo «схлопнувся», а Андрій Дрогобицький залишився без постійного джерела роботи, що змусило його подивитися на нову можливість - бізнес в Інтернеті.

«Народження» LeBoutique відбулося в серпні 2010 року. Однак, ідея створення «шопінг-клубу» була придумана і «позичена» у французьких бізнесменів.

Ідея з'явилася у Франції десь в 2002 році. Французи змогли перенести в онлайн-традицію збирати людей в одному місці, проводити "паті" і епілогом пропонувати щось купити - наряди, взуття тощо. Вони це все помістили в Інтернет з простою логікою - наприклад, віртуальний бутік одягу відкриває двері в понеділок вранці, о 9:00, і закривається в середу.

Кожен, хто зайде туди з понеділка по середу, може щось купити. Потім бутик закривається, і таку пропозицію треба чекати 1-4 місяці.

Однак, для реалізації такого масштабного, амбітного, витратного і нового для України проекту вчорашньому економісту потрібен був помічник і фінансові впливи. Тоді в житті Андрія Дрогобицького і з'явився Роман Онищенко - його багаторічний партнер і співвласник проекту LeBoutique.

В старт одного з найбільших онлайн-ритейлерів України було вкладено всього лише один мільйон євро.

LeBoutique створювався «на коліні». Перший київський офіс мав площу в 15 квадратних метрів, в якому працювало лише 15 співробітників.

Ознайомившись з тодішнім ринком інтернет-шопінгу Дрогобицький і Онищенко вирішили сконцентруватися на продажу одягу, взуття та аксесуарів. Тоді подібних магазинів в українській Мережі не було, що допомогло партнерам швидко набрати велику кількість покупців.

Сьогодні LeBoutique визнається одним з найбільших онлайн-магазинів країни. Річний оборот компанії перевищує 50 мільйонів доларів, а загальна вартість бренду перевищує позначку в 100 мільйонів. На Андрія Дрогобицького працюють майже 400 осіб, які обробляють до 10 тисяч замовлень на добу. У розпорядженні LeBoutique налічується кілька офісів по всій Україні, безліч складів і фотостудій. Бренд широко відомий серед мільйонів жінок країни, проте в даний час переживає не найкращі часи.

LeBoutique є головним проектом Андрія Дрогобицького, однак він має додатковий бізнес - сервіс доставки в основному раків, приготованих за різними рецептами. Незвичайний стартап має назву Raker і здивував безліч киян і гостей міста.

Проект вийшов в онлайн 14 лютого 2016 року. Він однозначно комерційний і зараз наближається до точки операційної окупності. Дрогобицький розробив мобільний додаток для власників iPhone і Android, запустив сайт raker.ua, створив  повноцінний кол-центр і власну доставку.

Сам магнат онлайн-шопінгу заявляє, що його другий проект успішний і набирає обертів, що викликає сумніви у експертів галузі.

Компромати та чутки

Проект LeBoutique і його засновників Андрія Дрогобицького та Романа Онищенко роками звинувачують в обмані клієнтів, завищенні цін і торгівлі неякісними товарами.

Самі засновники не відкидають того факту, що працюють з речами, які залишилися непроданими в європейських масових магазинах. В Україну «залишки» відправляють за низькими цінами, де господарі LeBoutique продають їх за суми, що в кілька разів перевищує закупівельні.

Крім того, «клуб онлайн-шопінгу» звинувачують в непрофесійній роботі з клієнтами і «не модності», оскільки на платформі найчастіше можна знайти не актуальні в цьому сезоні речі.

Величезний скандал виник навколо Андрія Дрогобицького в 2016 році, коли його звинуватили в непристойній поведінці і сексуальних домаганнях.

Тоді українська журналістка Юлія Мендель заявила, що господар LeBoutique писав їй непристойності і робив інтимні пропозиції. Свої звинувачення дівчина запевнила скринами особистого листування, яка змушує зніяковіти навіть досвідченого користувача.

Юлія Мендель обурилася даними пропозиціями і вирішила помститися кривдникові, розмістивши компромат на нього в соціальних мережах. Сама журналіста заявляла, що не знала, хто її «бентежив» і дізналася, що ледь не стала жертвою одного з найбільш багатих онлайн-підприємців в країні.

Користувачі Мережі гаряче підтримали журналістку і почали переходити на офіційні сторінки LeBoutique в соціальних мережах, де опублікували скандальні повідомлення та меми і намагалися «розкрити очі» на особистість Дрогобицького його численних клієнтів.

Пізніше з'ясувалося, що скандальні повідомлення бізнесмен слав багатьом незнайомим жінкам в соціальних мережах, які також надавали копії своїх листувань.

Сам Андрій Дрогобицький і його піарники з LeBoutique категорично заперечує всі звинувачення і витратили безліч годин для видалення неприємних повідомлень на адресу свого шефа.

Згідно з чутками, від домагань господаря LeBoutique страждають його численні співробітниці, частина з яких була змушена йти з роботи, відмовивши йому в інтимній близькості.

Досягнення

Керуючий і засновник інтернет-магазину LeBoutique і сервісу доставки їжі Raker. Багаторазово входив до списків найбільш впливових і багатих бізнесменів країни.

Декларація

Згідно з даними експертів, статки Андрія Дрогобицького оцінюється в 100 - 125 мільйонів доларів. У засновника LeBoutique є також численна нерухомість і кілька елітних авто.

Відео

Згадки про персону