Meyers Manx презентував потужне екзотичне багі
Класичні багі для їзди піщаними дюнами знаходять нове життя. Американська компанія Meyers Manx, яка відродила свій культовий дизайн 1960-х років в електричному виконанні лише кілька років тому, тепер співпрацює з британським тюнером Tuthill у рамках спеціального проєкту. Результатом став LFG – багі, створений “щоб переосмислити дух аматорського водіння”, який зненацька з’явився на фестивалі в Каліфорнії.
LFG описується як “машина для бездоріжжя”, по суті, багі Meyers Manx, покращена до максимуму. Його кузов із вуглецевого волокна зберігає фірмову форму «криниці», але при цьому доповнений широкими крилами, які залишають більшу частину коліс відкритими для ефектного вигляду.
Унікальні світлодіодні фари та задні ліхтарі у формі таблеток надають LFG індивідуальності, що доповнюється інтегрованою передньою захисною дугою, бічними підніжками, захистом від перекидання та знімними дверима типу «крило чайки» для активного відпочинку на свіжому повітрі. Автомобіль оснащений великими легкосплавними дисками в ралійному стилі, взутими у всюдихідні шини і має великий дорожній просвіт для подолання бездоріжжя.
Усередині панель приладів покрита екранами, хоча для основних функцій передбачено безліч фізичних органів управління. Також можна побачити елегантне триспицеве рульове колесо, високо розташований селектор передач і гідравлічне ручне гальмо. Салон двомісний з багажним відділенням над двигуном, встановленим ззаду.
LFG оснащений 4-літровим шестициліндровим двигуном, що є модернізованою версією 3,1-літрового агрегату з частотою обертання 11000 об/хв, встановленого в рестомод-версії Tuhill 911K. Потужність двигуна перевищує 400 к.с.
Реалізувати потенціал двигуна допомагають шестиступенева секвентальна коробка передач та система постійного повного приводу з диференціалами підвищеного тертя. Конструкція посилена вдосконаленою підвіскою з регульованими амортизаторами, гідравлічними демпферами та вихлопною системою з інконелю, яка має надати LFG характерного звуку.
Виробництво буде обмежено 100 екземплярами. Володіння багі виходить за межі самого автомобіля: покупців запрошуватимуть на організовані гоночні заходи. Перші 20 екземплярів мають взяти участь у перегонах LFG Baja Tour у 2027 році, а у наступні роки заплановано й інші заходи.

