Євробаченню – 70 років. Презентовано новий логотип конкурсу
Оргкомітет «Євробачення» презентував новий логотип до 70-річчя пісенного конкурсу, який відбудеться у 2026 році в Австрії. Про це повідомляє «Главком» із посиланням на «Суспільне».
Відзначено, що новим візуальним елементом логотипу стало «серце-хамелеон». Воно складається з 70 шарів – по одному за кожен рік історії конкурсу.
Також було задіяно спеціальний шрифт – Singing Sans, який буде використовано на всіх цифрових платформах. За задумом, це дозволить бренду стати більш виразним у віртуальному просторі. Ба більше, оновлений логотіп охоплює унікальну курсивну літеру E.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fb0ca41e4d6585c3309cc823d8cbfeec3.jpg)
За словами директора конкурсу Мартіна Гріна, це оновлення відображає музичний та творчий розвиток бренду. Він вважає, що новий стиль є «сміливим, грайливим та сповненим сердечності».
Оновлений логотип почнуть використовувати ближче до конкурсу. Місце та місто организатори оголосять незабаром.
Також співак виступив проти участі представника Ізраїлю на «Євробаченні» через ситуацію у Секторі Газа.

