/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3504676c2983388fbbb608bbcac8bfc7.jpg)
Ми протестували флагманські моделі Volvo XC90 та EX90, і лише одна нас справді вразила
Volvo вирішила не відмовлятися повністю від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, продовжуючи оновлювати свої традиційні моделі паралельно з електричними аналогами. Першими в цій новій стратегії стали позашляховики серії 90 – оновлений XC90 та повністю електричний EX90. На недавньому тест-драйві журналістам вдалося порівняти обидві моделі.EX90, представлений ще у 2022 році, надійшов у виробництво лише в 2024 через проблеми з ланцюгами поставок та програмним забезпеченням. XC90 другого покоління, який дебютував у 2014, отримав оновлення у 2019 та 2024 роках.Обидва позашляховики мають три ряди сидінь, але побудовані на різних платформах: XC90 використовує стару архітектуру SPA, тоді як EX90 – новітню SPA 2. Крім того, XC90 пропонує гібридні та plug-in гібридні силові установки, а EX90 доступний лише у повністю електричній версії.Зовні EX90 виглядає сучаснішим за свого “бензинового” колегу, особливо у задній частині. Проте, деякі дизайнерські рішення, як роздвоєні задні ліхтарі, викликають суперечки. У салоні EX90 робить ставку на мінімалізм, тоді як XC90 пропонує більше натуральних матеріалів та традиційне компонування.XC90 залишається відмінним автомобілем для довгих поїздок з плавним ходом та тихим салоном. Однак, EX90 перевершує його за динамікою, керованістю та рівнем комфорту, особливо у версії Performance з потужністю 510 к.с. Нова пневматична підвіска електромобіля ефективніше справляється з нерівностями дороги.Незважаючи на вищу ціну, EX90 виглядає більш перспективним варіантом, особливо для тих, хто готовий перейти на електромобілі. Проте, оновлений XC90 зберігає свою привабливість для прихильників традиційних двигунів, пропонуючи гарний баланс ціни та якості.

