/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Fcbbd53b8676bda821c4a84d363c9ee51.jpg)
Іноземці у ЗСУ. Експерт з рекрутингу назвала головну проблему їхнього залучення
Багато колишніх військових з інших країн готові застосувати свій досвід і допомагати Україні
Україна активно залучає іноземців до служби у ЗСУ. Однак якщо їхня основна мотивація — лише гроші, то їм нема різниці, на чиєму боці воювати. Тому потрібно грамотно працювати з цією аудиторією, щоб конкурувати за кандидатів.
Про це в інтерв’ю "Телеграфу" розповіла представниця воєнного департаменту платформи рекрутингу Lobby X Тетяна Габедава. Вона назвала одну з головних проблем залучення бійців з інших країн
Більше читайте у публікації: "Служба за фахом чи куди призначать? Що може і не може гарантувати військовий рекрутинг".
За її словами, серед іноземців можна виділити декілька категорій:
- Ті, кого мотивує фінансова винагорода — зазвичай із бідніших країн, як-от деякі країни Латинської Америки чи Азії;
- Представники держав, що постраждали від російської агресії (Грузія, Білорусь) — їхня мотивація більш ідеологічна, вони воюють і за власні інтереси;
- Європейці та американці, які часто служили у своїх арміях і хочуть застосувати свій досвід, розвивати навички й допомагати Україні.
— Однією з головних проблем щодо залучення людей з інших країн є те, як фізично привезти таких людей в Україну? Наприклад, квиток із Колумбії може коштувати близько 2000 доларів, що для багатьох з цієї держави непосильно. Але у квітні Верховна Рада ухвалила постанову Кабміну №442, яка дозволяє новоствореним центрам рекрутингу іноземців і центрам родів та видів військ покривати ці витрати з бюджету Міноборони, — каже експертка з рекрутингу.
За її словами, іноземців активно залучають Міжнародний легіон ГУР, Третя штурмова бригада, "Азов" та інші підрозділи, де формуються іноземні батальйони. Хоча деякі командири інтегрують іноземців в українське середовище, тому що людей не вистачає.
— Деякі частини навіть шукають перекладачів (з іспанської, англійської) та іспаномовних військовослужбовців, щоб працювати з великою кількістю, наприклад, колумбійців. Українські підрозділи запускають таргетовану рекламу на іноземну аудиторію.
Важливо й надалі розвивати цей напрям: кожні додаткові руки для армії сьогодні критично важливі, — підсумувала Тетяна Габедава.
Нагадаємо, раніше вона пояснила "Телеграфу", як бійцю із СЗЧ перевестися в іншу частину.
