/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F269ede79c570d7071564f08e7dc53a37.jpg)
У Резерв+ з'явилася нова відстрочка: хто і як може оформити
У застосунку Резерв+ з’явилася нова відстрочка.
Як передає "Хвиля", про це повідомила пресслужба Міноборони.
В оновленні застосунку Резерв+ додано нову відстрочку — для наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої, фахової передвищої, професійної освіти, наукових установ та організацій.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F49d2c53781c052fead2a79c594366170.jpg)
Для того, щоб її отримати, необхідно мати такі дані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти:
- Позначку про основне місце роботи;
- Оклад не менше ніж 0,75 ставки;
Позначку про те, чи входить особа до кадрової групи освітнього процесу в одній із сфер: вища, фахова передвища, професійна освіта або працює на адміністративній посаді, що належить до педагогічної категорії.
Оформлення відстрочки просте:
- потрібно натиснути три крапки на головному екрані застосунку Резерв+
- обрати пункт «Подати запит на відстрочку», а далі відповідну категорію
- згодом надійде сповіщення з результатом.
У разі, якщо посада працівника навчального закладу відповідає трьом вищезазначеним критеріям, але відстрочка в Резерв+ не оформлюється — потрібно звернутися до навчального закладу — роботодавця, який має перевірити та за потреби уточнити дані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.
Українцям також нагадали, що цього тижня також запущено відстрочки для подружжя, де один із подружжя має 1 або 2 групу інвалідності. Загалом, відстрочки в Резерв+ доступні з листопада минулого року. Наразі 40% усіх відстрочок оформлюється саме в застосунку.
Раніше омбудсмен роз’яснив межі повноважень ТЦК під час мобілізації.

