/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8762f664c2f41ef74dc82e0360d0fd17.png)
Рекламу з Сідні Свіні звинуватили у нацизмі, за що акторку "рознесли" в інтернеті
У чому суть реклами?
Бренд використав слоган "Great jeans / Great genes". У ролику акторка жартує: "Бачите, що я зробила?", – натякаючи на гру слів між "джинсами" (jeans) і "генами" (genes). В іншому відео вона змінює напис “гени” на “джинси” на білборді. Детальніше про скандал розповідає 24 Канал.
В одному з роликів акторка викреслює слово "гени" на білборді, замінюючи його на "джинси", нібито висміюючи ідею "генетичної винятковості".
Як відреанувало суспільство?
Проте в інтернеті цей жарт оцінили неоднозначно. Користувачі помітили натяки на расову приналежність, зауваживши біляве волосся та блакитні очі акторки, адже провести паралелі з пропагандою "арійської зовнішності" у такому контексті дуже легко.
Критика набрала ще більшого розголосу після того, як видання New York Post повідомило, що Свіні є зареєстрованою республіканкою з червня 2024 року (Флорида, округ Монро).
Після цієї новини Дональд Трамп позитивно відгукнувся про рекламу, сказавши:
"О, тепер я люблю її рекламу. Якщо Сідні Свіні – республіканка, то я вважаю її кампанію фантастичною".
Зауважте. Думки людей розділились: одні бачать у рекламі невдалий жарт, інші – спробу політизувати звичайну маркетингову кампанію, додаючи до неї ідеологічний підтекст.

