/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fff1dab2e5b1b29951311603f1eab188f.jpg)
Перший AMG G-Wagon мав обличчя S-Class і повільність равлика
Один із перших модифікованих AMG позашляховиків G-Wagon тепер можна побачити в музеї Petersen у Лос-Анджелесі. Цей унікальний автомобіль 1983 року випуску був створений спеціально для тенісиста Івана Лендла, який на той момент був чемпіоном US Open.Особливістю цього G-Wagon є його дизайн: AMG встановили передню частину від S-Class, додали колісні диски BBS, сидіння Recaro та індивідуальне фарбування. За словами Лендла, він звернувся до представників Mercedes з проханням змінити зовнішність автомобіля, що призвело до співпраці з AMG.Цей 300 GD мав скромні технічні характеристики: 3.0-літровий дизельний двигун потужністю всього 87 к.с., що робило його скоріше виставковим експонатом, ніж швидкісним автомобілем. Проте саме його унікальність і зв’язок з відомим спортсменом роблять його цінним експонатом.Музей Petersen представив цей автомобіль у рамках виставки, присвяченої автомобільній культурі 1980-1990-х років. На відміну від сучасних G63, цей екземпляр не вражає продуктивністю, але залишається важливою частиною історії Mercedes-AMG.Цей G-Wagon — свідчення того, як індивідуальні запити клієнтів впливали на розвиток автомобільної індустрії ще до того, як тюнінг став масовим явищем. Історія його створення показує, що навіть у 1980-х роках існували клієнти, готові замовити щось по-справжньому унікальне.

