У Канаді запустили інформаційну кампанію з постерами у вигляді фешн-реклами про арешти письменників і журналістів
Організація PEN Québec створила постери з арештами поисьменників та журналістів, стилізовані під рекламу моди, щоб привернути увагу до порушень свободи слова у 67 країнах. Про це пише креативне агентство Creapills.
Гасло кампанії — «У 67 країнах свобода слова стала розкішшю».
Серія плакатів на вулицях Монреалю містить реконструкції реальних арештів алжирського письменника Буалема Сансаля, іранської письменниці Наргес Мохаммаді, камбоджійського журналіста Меха Дари та філіппінської письменниці Аманди Ечаніс.
«Проєкт народився з бажання створити естетичний шок. Сила цієї кампанії полягає в напрузі, яку їй вдається створити між естетикою розкоші та насильством зловживань, які вона засуджує. Результат: амбівалентний візуальний об'єкт, який спочатку приваблює красою своїх кодів, а потім шокує правдивістю свого послання», — розповіли в Creapills.
Кампанія, що розпочалася в липні, має на меті не лише підвищити обізнаність, а й мобілізувати людей. Візуальні матеріали супроводжуються посланням «Допоможіть нам забезпечити доступність свободи слова для всіх». Автори закликають до солідарності, наголошуючи на зростаючій загрозі для свободи слова через авторитарні режими.
Над проєктом спільно з PEN Québec працювали агентства Bureau des Artificiers, Shoot Studio та Publicité Sauvage.
Україна цьогоріч опинилася на 62-ій сходинці, опустившись на одну позицію за рік. Вона випередила Бразилію, Кот-д'Івуар та Андору, а також незначно поступилася Південній Кореї. Ситуація зі свободою преси в Україні класифікується як «проблематична».
Згідно з щорічним індексом Freedom to Write від PEN America, кількість ув'язнених письменників досягла нового максимуму. Щонайменше 375 осіб перебували за ґратами у 40 країнах протягом 2024 року порівняно з 339 у 2023 році.
Фото: Сreapills
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

