/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F83ef4a4b5f8c09e1b42b47a55f360a8c.jpg)
Spotify створює більш балакучий голосовий інтерфейс штучного інтелекту
Spotify експериментував з різними голосовими інтерфейсами, а нещодавно додав штучного інтелекту (AI DJ), який пропонує мелодії, які, на думку компанії, вам сподобаються, і дозволяє робити власні запити. Тепер Spotify натякає, що генеративний прогрес у сфері штучного інтелекту може прокласти шлях до ще більш розмовного інтерфейсу зі стрімінговим сервісом у майбутньому, згідно з коментарями, зробленими під час телефонної розмови Spotify з інвесторами за другий квартал у вівторок.
На запитання про те, як штучний інтелект впливає на бізнес компанії, головний директор з продуктів і технологій Spotify Густав Седерстрем зазначив, що сьогодні споживачі можуть звертатися до Spotify простою англійською мовою, щоб замовляти музику, що дозволяє компанії пов’язувати, які фрази відповідають певним пісням.
«Можна уявити це так, ніби ми отримуємо новий набір даних», – сказав він. «Spotify отримав цей унікальний набір даних з усіх своїх плейлистів, який був насправді піснею до пісні – наприклад, яка пісня добре поєднується з іншою, щось на кшталт того, що Amazon каже: «Хто купив це, той купив і те»», – сказав він. Тим часом голосовий інтерфейс надає компанії нові можливості для розуміння.
«І це абсолютно нове для нас, і це дуже, дуже цінний набір даних, який ми дуже швидко збираємо», – додав він.
В результаті, за словами керівника, ми можемо очікувати, що досвід користувачів Spotify стане «набагато більш інтерактивним».
«Ви вже можете писати в Spotify, спілкуватися зі Spotify. Ви побачите, як це розширюватиметься», – сказав Седерстрем.
Крім того, технологія штучного інтелекту дозволить Spotify робити більше, ніж просто передбачати, що хтось може захотіти послухати, хай то буде музика, подкасти чи аудіокниги, як це робиться сьогодні. Замість того щоб лише робити прогнози, сервіс зможе «міркувати» на основі історії прослуховування користувача та того, що він говорив штучному інтелекту. Посилання на міркування говорить про те, що Spotify прагне моделей міркувань на основі штучного інтелекту, які можуть виконувати складніші завдання за кілька кроків.
Голосові дані, про які йде мова, надходять із функції AI DJ від Spotify. У травні 2025 року Spotify представив спосіб для передплатників Premium надсилати голосові запити англомовному AI DJ, натискаючи кнопку в додатку. Це дозволяє користувачам змінювати музику, жанр або настрій списку відтворення за допомогою голосової команди.
Споживчі функції — не єдиний спосіб, яким Spotify використовує штучний інтелект. Під час розмови керівник також згадав, що Spotify використовує генеративний штучний інтелект внутрішньо для швидшого створення прототипів продуктів та підвищення ефективності в інших сферах свого бізнесу, таких як фінанси.
У цьому кварталі кількість платних передплатників Spotify досягла 276 мільйонів , що на 12% більше, ніж у попередньому році, та 696 мільйонів активних користувачів щомісяця, але зазнала збитків після невиконання цільових показників доходу. Акції впали на 10% через слабкі прогнози та коментарі генерального директора Spotify Даніеля Ека про його невдоволення рекламним бізнесом компанії.

