З моменту вступу Трампа на посаду, ціни на Amazon - зросли
З моменту вступу Трампа на посаду, ціни на Amazon - зросли

З моменту вступу Трампа на посаду, ціни на Amazon - зросли

У звіті The Wall Street Journal (WSJ) минулого тижня зазначалося, що ціни на недорогі товари першої потреби Amazon зросли після того, як президент Трамп оголосив про свої плани щодо запровадження величезних тарифів на міжнародні товари. 

Amazon відповів на статтю довгим дописом у блозі, в якому репортаж WSJ назвав його « фундаментально недосконалим ».

WSJ проаналізував ціни на 2500 поширених товарів на Amazon, таких як льодяники від кашлю, антибактеріальні серветки та курячий бульйон, і визначив, що ціни на ці товари зросли в середньому на 5% з інавгурації Трампа 20 січня по 1 липня.

Amazon звинуватила WSJ у «вибірковому підборі» даних та ігноруванні інших факторів, пов’язаних із вартістю певних товарів. За словами Amazon, деякі висновки WSJ були неточними, оскільки такі товари, як дезодорант Dove та упаковка пакетиків чаю Yogi, були у продажу у січні, коли WSJ отримала свої початкові дані про ціни. Amazon стверджує, що підвищення цін на ці товари відбулося через закінчення акції, а не через інфляцію чи тарифи.

Ціноутворення Amazon часто динамічне, що призводить до коливань, тому випадкова вибірка продуктів у певний момент часу має сенс для такого аналізу. Те, що Amazon відчула необхідність відреагувати на цей звіт, свідчить про те, що компанія чутливо ставиться до цієї теми і навіть може боятися помсти з боку адміністрації Трампа.

Якщо не враховувати витрати Amazon, клієнти можуть спостерігати незначне зростання цін на популярні товари. Згідно з червневим звітом Бюро статистики праці США , споживчі ціни зросли на 0,3% за місяць або на 2,7% за рік.

Джерело матеріала
loader
loader