На рівень вище: тест-драйв нового кросовера MG HS
На рівень вище: тест-драйв нового кросовера MG HS

На рівень вище: тест-драйв нового кросовера MG HS

На український ринок вийшов новий MG HS другого покоління, який зазнав кардинальних змін. Фокус випробував недорогий кросовер та виявив його сильні та слабкі сторони.

MG масштабно оновлює модельний ряд із прицілом на європейський ринок. За останній час представили одразу кілька моделей: новий MG ZS, доступний електрокросовер S5 та стильних конкурентів Tesla. Змінив покоління і кросовер MG HS: він нещодавно з'явився в Україні й Фокусу вдалося познайомитися із новою моделлю.

Широка решітка радіатора має елегантніший вигляд, аніж у попередника
Фото: Тарас Брязгунов

Виразніший та солідніший – дизайн MG HS

Новий MG HS суттєво змінився зовні. Я б назвав дизайн кросовера більш зрілим. Силует кросовера став динамічнішим завдяки високій віконній лінії, збільшеному куту нахилу заднього скла та чималому спойлеру на даху.

Новий MG HS дещо підріс у розмірах
Фото: Тарас Брязгунов

Автомобіль зберігає широку "пащу" решітки радіатора, проте тепер вона елегантніша. Світлодіодні фари стали вужчими, а боковини більш рельєфні. Тоненькі ліхтарі з’єднані діодною смугою. Примітно, що у всіх MG HS в Україні 19-дюймові литі диски.

Кросовер MG HS збудований на сучасній платформі та дещо підріс порівняно з попередником.

Заднє скло прикрите спойлером
Фото: Тарас Брязгунов

Розміри MG HS 2025:

  • довжина – 4655 мм;
  • ширина – 1890 мм;
  • висота – 1663 мм;
  • колісна база – 2765 мм.
Важливо Кросовер для активного водія: тест-драйв нового Ford Puma

Сучасніший і якісніший — салон MG HS

Заглянемо всередину. Матеріали оздоблення кращі, аніж у попередника. Шкіра поєднується із чорними глянцевими поверхнями та сріблястими вставками.

На передній панелі встановили два екрани
Фото: Тарас Брязгунов

Обшите перфорованою шкірою кермо запозичене в кросовера MG One. Воно скошене знизу, а окрім кнопок, на ньому встановлені оригінальні джойстики.

На передній панелі тепер встановлено два 12,3-дюймових дисплеї. Графіка цифрового щитка приладів стала сучаснішою і хоча шрифт дещо дрібнуватий, покази непогано зчитуються. До того ж, тепер на екрані відображаються сусідні авто – новий MG HS навчився розпізнавати їх.

Нова і мультимедійна система, знайома, приміром, за електричним MG 4. У неї зрозуміле меню, а також є Android Auto і Apple CarPlay. На центральній панелі майже немає фізичних кнопок, тому навіть клімат чи підігрів крісел потрібно налаштовувати через тачскрін.

Кросовер має доволі місткий бардачок
Фото: Тарас Брязгунов
Поруч із відсіком у підлокітника є ніша для смарфтону з бездротовою зарядкою
Фото: Тарас Брязгунов
Невелике відділення розташоване ліворуч від керма
Фото: Тарас Брязгунов
Для задніх пасажирів є обдув та USB-порти
Фото: Тарас Брязгунов

Нижче розташована ніша із портами USB-A. Відділень для дрібних речей у салоні MG HS 2025 вистачає. Кросовер має доволі великі бардачок і бокс в підлокітнику, а також зручну широку платформу з бездротовою зарядкою смартфона на центральній консолі.

Зручний і просторий

Сідаємо за кермо. Сидіння MG HS широкі та комфортабельні, та й спину утримують добре. Вони оснащені підігрівом та електроприводом (у водія – з пам’яттю налаштувань), а діапазон їх регулювань чималий. До оглядовості питань загалом немає, та й камери допомагають.

Передні крісла отримали електропривід і підігрів
Фото: Тарас Брязгунов
Задній ряд кросовера дуже просторий
Фото: Тарас Брязгунов

Оцінимо другий ряд. Новий MG HS став ще просторішим, хоча і його попередника важко назвати тісним. Місця для ніг більш ніж достатньо, над головою теж непоганий запас простору. Навіть пасажирам високого зросту тут буде комфортно. Звісно ж, встановлені і підлокітник, і дефлектори обдуву, і USB-роз’єми.

Багажник MG HS також став більшим: 507 л у звичайному стані та 1484 л – якщо скласти задні крісла. Під підлогою – не лише запасне колесо, але й органайзер з кількома відсіками. Двері багажника мають електропривід, а їх отвір доволі широкий.

Об'єм багажника MG HS зріс до 507 л
Фото: Тарас Брязгунов
Зі складеними сидіннями виходить 1484-літровий відсік із рівною підлогою
Фото: Тарас Брязгунов
Під підлогою встановили органайзер для дрібних речей
Фото: Тарас Брязгунов
Знизу схована запаска-докатка
Фото: Тарас Брязгунов

Комплектація MG HS

Новий MG HS в Україні наразі пропонують тільки в топовій версії LUX, тому оснащений кросовер небідно. Безключовий доступ, панорамний дах, двозонний клімат-контроль, електропакет, датчики дощу і світла, адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду – усе це присутнє за замовчуванням. До того ж, обов’язковим є пакет систем безпеки – автоматичне гальмування, утримання в смузі руху, розпізнавання дорожніх знаків та контроль "сліпих" зон.

Важливо Сімейний люкс: тест-драйв нового Volvo XC90

Бадьорий і потужний – двигун MG HS

Кросовер MG HS дебютував на українському ринку в двох версіях – із 2,0-літровим бензиновим турбомотором потужністю 231 к. с. та 300-сильною плагін-гібридною установкою. Пізніше лінійку поповнить гібрид на 224 к. с.

2,0-літровий турбомотор потужний і тяговитий, але має добрий "апетит"
Фото: Тарас Брязгунов

На тесті Фокусу побувала бензинова модифікація. Турбочетвірка має вибуховий, ураганний характер – авто буквально рветься вперед й оскільки воно передньопривідне (на відміну від попередника, повний привід недоступний), то в спортивному режимі навіть іноді пробуксовує.

Тяги в надлишку, адже крутний момент сягає 370 Н∙м при 2500 об/хв. У характеристиках зазначено, що спринт до 100 км/год займає 9,5 с, хоча за відчуттями кросовер швидший і продовжує впевнений розгін і після першої сотні.

Двигун став тихішим, проте на високих обертах чи в спортивному режимі подає доволі приємний голос. Новий 9-ступінчастий автомат працює плавно та демонструє швидкі реакції.

Кросовер добре маневрує на малих швидкостях
Фото: Тарас Брязгунов

У місті краще обирати режим ECO – у цьому випадку і турбомотор стає спокійнішим, і "апетит" знижується. Паспортна витрата пального становить 7,2 л/100 км в змішаному циклі. У нас під час тесту вийшло 9,5-10,5 л на 100 км при переважно міській їзді.

Комфорт — у пріоритеті

На відміну від моделі першого покоління, новий MG HS пропонують виключно з переднім приводом, тому це більше міський житель, який за потреби може з’їхати з асфальту на ґрунтову дорогу.

Попри чималу потужність, кросовер MG HS 2025, як і його попередник, більше ставить на комфорт, а не на спорт. Підвіска досить м’яка, тому навіть із 19-дюймовою гумою їзда доволі комфортабельна і нерівності доріг досить рідко дають про себе знати.

М'яка підвіска добре справляється із нерівностями доріг
Фото: Тарас Брязгунов

До того ж, днище отримало більше шумоізоляції, тому вибоїни не чутно. Загалом, новий MG HS став тихішим – шуми вітру і шин дають про себе знати ближче до 120-130 км/год.

Кермо кросовера досить легке, хоча в спортивному режимі наповнюється вагою і стає гострішим. MG HS доволі маневрений у міських умовах, а недостатня повертаємість рідко дає про себе знати. Авто стало нижчим, тому і крени кузова тепер менші.

Ціна MG HS

Купити новий MG HS в Україні можна за 1 228 608 гривень за 2,0-літрову версію. Плагін-гібрид коштує 1 554 217 гривень і є найдешевшою на українському ринку моделлю з подібною силовою установкою. Кросовер майже не подорожчав порівняно з попередником і є доволі доступною пропозицією у своєму сегменті – аналоги зі схожими характеристиками та комплектацією зазвичай дорожчі.

Фари MG HS стали вужчими
Фото: Тарас Брязгунов
Ліхтарі з'єднані діодною смугою
Фото: Тарас Брязгунов
Комплектація MG HS включає 19-дюймові диски
Фото: Тарас Брязгунов

Вердикт Фокусу

Новий MG HS зробив великий крок уперед, адже став цікавішим зовні, якіснішим усередині, сучаснішим і просторішим, залишаючись при цьому відносно недорогим, за мірками свого класу. 2,0-літрова версія моделі доволі жваво їде, проте якщо в пріоритеті економія, то варто звернути увагу на гібрид.

Плюси MG HS:

  • просторий салон;
  • багата комплектація при невисокій ціні;
  • потужний двигун.

Мінуси MG HS:

  • підвищена витрата пального;
  • відсутність повного приводу.

Технічні характеристики MG HS

Тип двигунабензиновий з турбонаддувом
Кількість і розташування циліндрівR4
Об'єм двигуна1995
Потужність двигуна, к. с./об/хв231/5300
Обертальний момент, Нм/об/хв370/2500
Коробка передач9-ст. автоматична
Привідпередній
Споживання пального, л/100 км7,2
Макс. швидкість, км/год220
Розгін 0–100 км/год, с9,5
Об'єм паливного баку, л65
Важливо Зміна образу: тест-драйв нового кросовера Peugeot 3008
Джерело матеріала
loader