Ця надзвичайно рідкісна гаряча хетчбек робить GR Yaris схожим на дитячу іграшку
Ця надзвичайно рідкісна гаряча хетчбек робить GR Yaris схожим на дитячу іграшку

Ця надзвичайно рідкісна гаряча хетчбек робить GR Yaris схожим на дитячу іграшку

Хоча Renault 5 Turbo вважається легендарним автомобілем 1980-х, Peugeot також створив свою версію з центральним розташуванням двигуна для участі в Групі B. Лише 200 дорожніх версій було виготовлено, і сьогодні вони є одними з найбільш цінних колекційних автомобілів тієї епохи. Один з таких екземплярів з мінімальним пробігом може бути проданий за 350 000 доларів на аукціоні.Успіхи Peugeot у ралійних змаганнях підтверджуються двома чемпіонськими титулами WRC у 1985 та 1986 роках. Дорожні версії зберігали спортивний дух, але без деяких гоночних технологій. Всі автомобілі були пофарбовані в однаковий сірий колір і мали ліворульну компоновку.Під капотом (точніше, за спиною водія) знаходиться турбований 1.8-літровий двигун, який видає 197 к.с. і 255 Нм крутного моменту. Хоча за сучасними мірками це не вражає, але повний привід і вага менше 1000 кг роблять його справжнім гонщиком.Аукціонний дім Bonhams відповідає за продаж цього екземпляра. Нинішній власник провів масштабну реставрацію, замінивши підвіску, радіатор, зчеплення та інші ключові компоненти. Незважаючи на це, пробіг залишається неймовірно низьким – лише 3 216 км.Ціна може сягнути рівня нового Ferrari 296 GTB, що підкреслює колекційну цінність цієї моделі. Для шанувальників ралійної історії це справжня знахідка.Ринок колекційних автомобілів останніми роками показує стабільний попит на рідкісні моделі, особливо ті, що пов’язані з історичними досягненнями в автоспорті. Peugeot 205 T16 – один із таких прикладів, де технічна спадщина поєднується з обмеженою серією, що робить його мрією багатьох колекціонерів.

Джерело матеріала
loader
loader