Купили електромобіль? Тепер спробуйте його відремонтувати
Купили електромобіль? Тепер спробуйте його відремонтувати

Купили електромобіль? Тепер спробуйте його відремонтувати

Зі зростанням популярності електромобілів увага переміщується з продажів на якість їх обслуговування. Опитування показують, що дилерські сервісні центри не завжди встигають за попитом.Дослідження виявило, що 82% покупців EV готові придбати ще один електромобіль, незважаючи на те, що 85% з них зверталися до сервісу протягом першого року експлуатації. У першій половині 2025 року в США було продано понад 607 тисяч електромобілів – рекордний показник, який може бути пов’язаний із скороченням державних пільг.Час очікування на сервіс збільшується: якщо у 2023 році 9% клієнтів чекали три дні і більше, то у 2024 таких вже 14%. Особливо це відчувають власники електромобілів інших брендів, окрім Tesla – 34% з них повідомляють про довші терміни ремонту. Водночас 53% власників не-Tesla EV відзначають, що обслуговування дешевше, ніж для авто з ДВЗ.Мобільний сервіс набирає обертів – у 2024 році 19% власників скористалися послугою виїзного техніка. Також зростає популярність доставки авто до сервісу дилером – з 6% до 9%.Ці дані ґрунтуються на опитуваннях власників, тому можуть містити певну суб’єктивність. Проте такі показники, як тривалість ремонту, досить точно відображають реальний досвід експлуатації. Разом із тим, лише 13% власників повідомили про додаткові витрати на обслуговування, а 16% візитів були пов’язані з відкликанням – цей показник однаковий для Tesla та інших виробників.Сучасна інфраструктура сервісу для електромобілів ще формується, і ці дані вказують на ключові напрямки для покращення. Зростання попиту на EV неминуче вимагатиме розширення мережі обслуговування та впровадження інноваційних підходів, таких як мобільні сервісні бригади. Водночас різниця в досвіді власників Tesla та інших брендів може вказувати на переваги вертикально інтегованих сервісних систем.

Джерело матеріала
loader