Дохід від реклами на YouTube зріс до 10 мільярдів доларів
Дохід від реклами на YouTube зріс до 10 мільярдів доларів

Дохід від реклами на YouTube зріс до 10 мільярдів доларів

YouTube продовжує лідирувати на ринку стрімінгу, де доходи від реклами зросли на 13% у річному обчисленні, згідно зі звітом про прибутки за другий квартал Alphabet, материнської компанії Google, опублікованим у середу. Це зростання доводить загальний дохід YouTube від реклами до 9,8 мільярда доларів, порівняно з 8,7 мільярда доларів за аналогічний період минулого року.

Компанія дещо перевищила очікування аналітиків, які прогнозували дохід YouTube від реклами за другий квартал на рівні близько 9,6 мільярда доларів.

Роками YouTube прагнув захопити більшу частку бюджету на телевізійну рекламу, особливо з огляду на зростання його популярності на телебаченні, що забезпечує значну частину його аудиторії. Нещодавній звіт Nielsen показав, що YouTube протягом трьох місяців поспіль мав найбільшу частку телеперегляду, що становить 12,4% від загального часу, проведеного аудиторією за переглядом телебачення.

У відповідь на успіх YouTube, суперницькі стрімінгові сервіси, такі як HBO Max та Amazon Prime Video , активізували свої рекламні стратегії, збільшивши розміщення реклами для стимулювання зростання. Крім того, Netflix стає ключовим конкурентом YouTube, особливо після того, як минулого тижня під час звіту про прибутки компанії оголосив про намір подвоїти свої доходи від реклами протягом року. Хоча Netflix публічно не розкривав дані про свої доходи від реклами, аналітик з Madison & Wall оцінює їх приблизно в 3 мільярди доларів.

Загалом, Alphabet повідомив про сильні результати, загальний дохід яких у другому кварталі склав 96,4 мільярда доларів, що на 13% більше, ніж минулого року.

Джерело матеріала
loader
loader