/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F3132c070b3670c8e6a798bb8eb2a9655.jpg)
Huawei представив преміальний універсал Stelato S9 одразу у двох версіях
Бренд Stelato створений компаніями Huawei та BAIC минулого року, його первістком став великий електричний седан Stelato S9. Зараз партнери докладають зусиль для збільшення продажів: навесні на ринок вийшов гібрид S9, а тепер світ побачив універсал Stelato S9T.Авто відрізняється від седана формою кузова, причому дизайн корми в обох версій зроблено в єдиному ключі. Моноліхтар універсала набув іншої форми. Для дебюту універсала S9T підготовлено особливий зелений колір кузова Wizard of Wonderland.Габарити у седана та універсала однакові: довжина – 5160 мм, ширина – 2005 мм, висота – 1492 мм. Колісна база – 3050 мм. Салон універсала ще не показаний.Як і седан, універсал Stelato S9T буде запропонований у суто електричній та гібридній версіях, але поки що сертифіковані тільки машини із заднім приводом. Перший варіант оснащений 800-вольтовою тяговою батареєю ємністю 100 кВт*год та електромотором з віддачею 309 к.с.Такий електромобіль масою 2302 кг здатний проїхати 801 км на одному заряді за циклом CLTC, максимальна швидкість – 210 км/год. При цьому у седана також є двомоторна повнопривідна модифікація.У гібридної версії є турбомотор на 1,5 л (160 к.с.), що грає роль генератора для підзарядки акумулятора і не пов’язаний із колесами. На задній осі встановлений той самий електродвигун на 309 к.с. та 396 Нм. Далекобійність гібрида спорядженою масою 2388 кг сягає 1355 км, хоча на електротязі він здатний проїхати лише 365 км. Компанії Huaweiта BAIC мають намір вивести універсал Stelato S9T на китайський ринок вже у вересні. Ціни поки не оголошені, але, напевно, вони виявляться дещо вищими, ніж у седана, який у Китаї коштує від 43 до 63 тисячі доларів.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BMW i7 отримав дослідну твердотільну батарею.
