Найдивніший мікрокар гордо носить бантик та циліндр, не соромлячись свого вигляду
Найдивніший мікрокар гордо носить бантик та циліндр, не соромлячись свого вигляду

Найдивніший мікрокар гордо носить бантик та циліндр, не соромлячись свого вигляду

Історія Cyclops II почалася з сатиричного коміксу 1957 року у журналі Road & Track, де карикатурист Стэн Мотт висміяв тенденції автомобільного дизайну. Прототип виявився настільки харизматичним, що редакція вирішила створити справжній екземпляр. 21 вересня один із таких рідкісних зразків буде проданий на аукціоні.Цей екземпляр з колекції Ларрі Клермонта отримав особливе оформлення – нижня частина кузова чорна, верхня біла, з червоною облямівкою та гігантською краваткою-метеликом спереду. Як останній штрих – циліндр на даху, що додає авто ще більшого шарму.Порівняно з Cyclops II, BMW Isetta здається справжнім лімузином. Мікрокар має мініатюрні колеса з білими дисками та кабіну, де водій і пасажир змушені сидіти у незвичній позі. Незважаючи на компактність, авто повністю придатне до їзди.При всьому 132 см заввишки та 122 см завдовжки, Cyclops II брав участь у престижних заходах, включаючи Ралі Монте-Карло та Гран-прі США у Воткінс-Глен. У вересні Mecum Auctions виставить на продаж близько 300 автомобілів з колекції Клермонта, серед яких цей унікальний екземпляр.Цей мікрокар – не просто транспортний засіб, а справжній арт-об’єкт, що демонструє, як сміливі дизайнерські рішення можуть пережити десятиліття. Його історія показує, що автомобільна культура завжди знаходила місце для експериментів та гумору, навіть у найнесподіваніших формах.

Джерело матеріала
loader
loader