/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa8bcdc0f6bafa77b1eb2af7956bd4639.png)
Бренди групи RENAULT утримують курс в умовах високих вимог
- У першому півріччі 2025 року Група Renault фіксує зростання загального обсягу продажів на +1,3 % у порівнянні з 2024 роком, досягнувши 1 169 773 проданих автомобілів.
- На міжнародному ринку1 бренд Renault зріс на 16,3 % завдяки комерційному успіху перших моделей у межах Міжнародного стратегічного плану 2027 (International Game Plan).
- У Європі2, на тлі падіння ринку легкових автомобілів (VP) на 1,0 %, Група демонструє зростання на 5,4 %, досягнувши 708 106 зареєстрованих транспортних засобів. Sandero та Clio — два найпродаваніших автомобілі.
- Бренд Renault: 394 278 легкових авто (VP) (+8,4 %). Renault піднімається на одну позицію та стає №2 у Європі (VP+VU). Clio — найпродаваніший автомобіль у Європі в усіх каналах продажів.
- Бренд Dacia: 308 957 легкових авто (VP) (+1,1 %). Dacia утримує місце в трійці лідерів європейських продажів приватним клієнтам. Попри зниження ринку, Sandero залишається найбільш продаваним автомобілем серед приватних покупців в Європі з 2017 року.
- Бренд Alpine: 4 871 легкове авто (VP) (+89,8 %). Випуск A290 стимулює продажі в першому півріччі. Alpine залишається лідером у Європі на ринку спортивних купе з двома місцями, завдяки своїй лінійці A
- На фоні падіння європейського ринку легких комерційних автомобілів (VU) на 13 %, Renault втрачає 29 % у першому півріччі 2025 року — в очікуванні всього розмаїття модельного ряду Master. Тим не менш, бренд зберігає 2-ге місце в Європі.
- Група Renault продовжує комерційну стратегію, надаючи пріоритет прибутковості над обсягом продажів:
- Фокус на найприбутковішому каналі — продажах приватним клієнтам, який становить понад 56 % загальних продажів3. На цьому ринку в Європі, який в останні місяці зазнає зростаючого комерційного тиску, частка Групи Renault більш ніж на 15 пунктів перевищує середньоринкову, з 4 моделями Групи в топ-10 продажів.
- Ретельний підхід до залишкової вартості4 — вона перевищує аналогічні показники європейських конкурентів від 4 до 13 пунктів.
- Солідний портфель замовлень у Європі, що відповідає приблизно двом місяцям прогнозованих продажів станом на кінець червня 2025 року.
- Група Renault спирається на повноцінну пропозицію, яка відповідає ринковим потребам в умовах енергетичного переходу. Частка електрифікованих автомобілів5 у продажах Групи значно зростає — більш ніж на 15 пунктів, досягнувши майже 44 % від загального обсягу продажів (з них 12,3 % — електромобілі) у першому півріччі 2025 року:
- 59 % автомобілів Renault — електрифіковані. Майже кожен другий проданий автомобіль бренду — гібрид (HEV) (+36,2 % у порівнянні з першим півріччям 2024 року). Renault — другий бренд на гібридному ринку Європи. 100 % електромобілі становлять понад 16 % продажів (+57,0 % vs 2024), зокрема завдяки Renault 5 E-Tech, який став лідером у сегменті B-EV у Європі.
[1] Поза Європою
2 За даними ACEA
3&4 Для брендів Renault і Dacia (пасажирські автомобілі) у Франції, у Німеччині, в Іспанії, в Італії та у Великобританії
5 HEV, PHEV & EV; Ринок пасажирських авто у Європі
- У Dacia 23,5 % продажів — електрифіковані автомобілі. Продажі гібридів зросли завдяки успіху Duster, досягнувши 17,2 % (+11,8 пунктів у порівнянні з першим півріччям 2024).
- 76,0 % продажів Alpine це – електромобілі, завдяки моделі A290, запущеній наприкінці 2024 року.
- У 2025 році Група запускає 7 нових моделей (серед них Renault 4 E-Tech electric, Dacia Bigster, Alpine A390 для Європи та Boreal для міжнародного ринку) і 2 оновлення (рестайлінг Renault Austral і Renault Espace). Крім того, бренд Renault представить Grand Koleos та Kardian у нових країнах.
Булонь-Бійанкур, 23 липня 2025 року
Бренд Renault
Бренд Renault демонструє зростання світових продажів на 2,7% порівняно з першим півріччям 2024 року, досягнувши 808 413 проданих автомобілів по всьому світу.
За межами Європи бренд зріс на 16,3% у порівнянні з першим півріччям 2024 року, тоді як ринок виріс на 4,7%. Це зростання зумовлене успішними продажами моделей у рамках Міжнародного стратегічного плану Renault 2027. Renault є першим французьким автомобільним брендом у світі з 36% продажів за межами Європи.
- У Латинській Америці: зростання продажів на 24%, зокрема завдяки моделі Kardian. У Бразилії продажі зросли на 8,8%, а в Аргентині — на 96,7%. Renault посідає 1-ше місце в Колумбії з часткою ринку 14,6%.
- У Марокко: продажі зросли на 48%, значною мірою завдяки запуску моделі Kardian.
- У Південній Кореї: продажі збільшились на 150% завдяки моделі Grand Koleos. Цю ж модель щойно запущено в Мексиці під назвою Koleos, що свідчить про її подальше глобальне поширення.
У Європі бренд Renault піднявся на одну позицію, ставши другою маркою за часткою ринку (6,7%). Clio — найпродаваніший автомобіль у Європі в усіх каналах збуту.
На ринку пасажирських автомобілів (VP), що знизився на 1,0% порівняно з першим півріччям 2024 року, Renault показує зростання на 8,4%, що є найвищим показником серед топ-15 брендів.
У сегменті комерційних автомобілів продажі Renault зменшились на 29 %, що пояснюється: падінням ринку загалом (-13%), завершенням життєвого циклу моделі Renault Express у Європі (продажі ще не компенсовані новим Renault Kangoo), неповною лінійкою нового Renault Master.
Незважаючи на це, бренд утримує 2-ге місце на європейському ринку легких комерційних автомобілів.
Renault продовжує стратегію електрифікації, пропонуючи два типи силових установок:
- Електромобілі: продажі зросли на 57% на тлі загального зростання ринку Європи на 24,9%. Основним драйвером став Renault 5 E-Tech electric, найпродаваніший електромобіль у сегменті B в Європі, з майже 49 000 проданими авто з моменту запуску. Renault — №1 у Франції серед електромобілів.
- Гібриди: бренд підтверджує 2-ге місце на європейському ринку гібридних авто, зростання становить понад 36%. Технологія повного гібрида E-Tech тепер становить понад 41 % продажів легкових автомобілів Renault, а загальна кількість проданих гібридів E-Tech наближається до одного мільйона.
У сегментах C і вище, які становлять 40,1% продажів у першому півріччі 2025 року (+0,4 п.п.), особливо в сегментах C-SUV і D-SUV, бренд Renault демонструє зростання на 52% у порівнянні з першим півріччям 2024 року, зокрема завдяки моделям Austral, Espace та Rafale.
У другому півріччі Renault продовжить зміцнювати позиції завдяки новим запуску моделей:
- У Європі:
- продовження електричного наступу з версією Renault 5 E-Tech за ціною 25 000 євро
- початок продажів Renault 4 E-Tech
- у сегменті гібридів: навесні оновлено Austral і Espace, а влітку представлено дві нові гібридні силові установки нового покоління, зокрема новий двигун full hybrid 160 E-Tech, який встановлено на новий Captur та новий Symbioz.
- На міжнародному ринку:
- запуск моделі Boreal, презентованої 10 липня, з планами розширення на понад 70 країн, починаючи з Бразилії наприкінці 2025 року
- подальша експансія нових моделей Koleos і Kardian на інші ринки.
СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ ПО БРЕНДАМ | |||
S1 2025 | S1 2024 | ∆ % vs. S1 2024 | |
Renault | 808 413 | 787 379 | +2,7 % |
VP | 642 652 | 572 789 | +12,2 % |
VU | 165 761 | 214 590 | -22,8 % |
Dacia | 356 084 | 358 526 | -0,7 % |
VP | 353 804 | 354 350 | -0,2 % |
VU | 2 280 | 4 176 | -45,5 % |
Alpine | 5 015 | 2 717 | +84,6 % |
Mobilize (1) | 1 086 | – | |
Група Renault | 1 169 773 | 1 154 882 | +1,3 % |
(1) Квадрицикли не включені в агрегований показник загального обсягу продажів. |
ТОП 15 РИНКІВ ГРУПИ RENAULT
Об’єми S1 2025 |
Частка ринку |
∆ Частка ринку vs. S1 2024 | |||
(у штуках) | (у %) | (у пунктах) | |||
1 | Франція | 284 704 | 27,7 | +1,6 | |
2 | Італія | 105 559 | 11,1 | -0,1 | |
3 | Іспанія | 92 701 | 13,1 | +0,7 | |
4 | Німеччина | 71 681 | 4,7 | -0,0 | |
5 | Туреччина | 69 649 | 11,5 | -3,2 | |
6 | Великобританія | 61 941 | 5,1 | +0,0 | |
7 | Бразилія | 60 673 | 5,4 | +0,2 | |
8 | Марокко | 43 836 | 39,1 | -1,5 | |
9 | Бельгія+Люксембург | 38 844 | 12,9 | +1,8 | |
10 | Аргентина | 31 607 | 10,2 | +1,0 | |
11 | Південна Корея | 28 065 | 3,4 | +2,0 | |
12 | Польща | 26 427 | 8,3 | -0,3 | |
13 | Румунія | 22 587 | 31,0 | -6,1 | |
14 | Португалія | 20 816 | 14,9 | -0,3 | |
15 | Індія | 16 031 | 0,6 | -0,3 | |
Про Групу Renault
Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Група покладається на взаємодоповнюваність своїх 4 брендів – Renault, Dacia, Alpine та Mobilize – і пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення для мобільності.
Представлена у 114 країнах, Група Renault продала 2,265 мільйона автомобілів у 2024 році. У ній працює понад 98 000 людей, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність робила людей ближчими.
Готова до викликів як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група прагне до амбітної трансформації, що приносить прибуток, спрямованої на розвиток нових технологій і послуг, а також нового асортименту ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих транспортних засобів. Зважаючи на екологічні виклики, Група прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року. https://www.renaultgroup.com/en/

