/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F6a7bd48a93e19eb39b79effd373d6543.png)
Volkswagen ID.3 майже не втратив запас ходу після 4 років використання: у чому секрет
Процесу старіння кинув виклик електричний Volkswagen ID.3. За чотири роки використання та близько 170 тисяч км пробігу він втратив всього 13 км запас ходу.
Втрату ємності батареї до 9% після чотирьох років інтенсивного використання електричного хетчбека, що здається нереальним, констатували фахівці автомобільної асоціації ADAC. Зазначається, для тесту взяли ID.3 у версії Pro S Tour. Перед випробуванням батарея електрокара на 77 кВтг забезпечувала запас ходу у 438 км проти заявлених 525 км по протоколу WLTP. Чотири роки потому він все ще був здатний проїхати 425 км без необхідності підзарядки.
Незалежні перевірки показали, що після першого вимірювання запасу за пробіга у 21 800 км рівень заряду батареї становив 96%, а до 84 300 км він впав до 94 процентів. А коли електрокар накатав майже 169 700 км, його батарея зберігала 91% своєї ємності. До того ж економічність VW ID.3 за час тесту зросла. Якщо спочатку вона становила 20 кВтг на 100 км, але до кінця тесту досягла 18,3 кВтг на 100 км.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F26d19e04e01f3cdaf12cedc1caba96ce.png)
Як розповіли фахівці, секрет такого приросту полягав в оновленні програмного забезпечення ID.3. Саме воно дозволило зробити скорочення пробігу менш значним. Також важливе досягнення пов’язано зі швидкістю зарядки. До оновлення ADAC електричний ID.3 заряджався на потужності 125 кВт, а після – споживав 160 кВт, що скоротило час зарядки від 10 до 80% на дві хвилини. Висновок простий – не відкладайте оновлення, бо це може спричинити втрату запасу ходу.

