/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fba3ec63999b214b40087eef2ca9e6e79.jpg)
Найвідоміший гіперкар Porsche міг бути купе
Porsche Carrera GT вважається однією з найкращих спортивних моделей німецького автовиробника. Її вражаючий дизайн, потужний V10 двигун та аналоговий досвід керування зробили її справжньою легендою. Однак нещодавно опубліковані концепт-скетчі показали, що автомобіль міг виглядати зовсім інакше – з фіксованим дахом замість знімного жорсткого верху, який пішов у серію.У рамках співпраці між Porsche та актором Адрієном Броді, останній провів кілька днів у компанії, дізнаючись про процес створення автомобілів. Під час зустрічі з директором спецпроєктів Porsche Грантом Ларсоном Броді показали ранній ескіз Carrera GT 1999 року.На ескізі видно, що автомобіль мав не лише фіксований дах, але й великий повітрозабірник на даху, дискові колеса для покращення аеродинаміки, а також масивний спойлер та дифузор, натхненний гоночними моделями. Хоча цей варіант виглядав вражаюче, він не зміг перевершити культовий дизайн серійної Carrera GT.У відео також показано, як Броді відвідав завод Porsche, де спілкувався з працівниками, які вважають свою роботу мрією. Цей проєкт дозволив глядачам зазирнути за куліси створення однієї з найвідоміших спортивних машин світу.Порівнюючи концепт із серійною версією, можна побачити, як Porsche зміг знайти ідеальний баланс між агресивним дизайном і елегантністю. Саме ця рівновага зробила Carrera GT справжньою іконою, яка залишається актуальною навіть через два десятиліття після її виходу.

