Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дон Корлеоне» на «2+2». Як дивилися телеканали 16—22 червня 2025 року
Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дон Корлеоне» на «2+2». Як дивилися телеканали 16—22 червня 2025 року

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дон Корлеоне» на «2+2». Як дивилися телеканали 16—22 червня 2025 року

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за двадцять п’ятий тиждень року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 25 тижня 2025 року (16—22 червня)

У середині червня позиції медіагруп були незмінні. На першому місці — Starlight Media з часткою 24,00% (зменшення 2% відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 16,91% (зростання 6%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,50% (зменшення 6%).

Серед телеканалів першу сходинку утримував СТБ з часткою 7,79% (зменшення 2%). На другому місці — ICTV2 з часткою 5,83% (зменшення 2%). На третій сходинці — Новий канал із часткою 5,54% (зменшення 2%).

На четверту позицію піднявся канал ТЕТ із часткою 3,84% (зростання 7%). Наступний «2+2» з часткою 3,80% (зростання 3%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,27% (зменшення 1%). Сьоме місце — за каналом НТН із часткою 2,82% (зменшення 8%).

На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,37%, зростання 3%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,98%, зростання 16%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,09%, зменшення 11%).

Головні прем’єри тижня

На каналі «2+2» стартував серіал «Дон Корлеоне» (rat 1,01%, shr 5,24%, 3-тє місце в слоті).

Також відбулися телепрем’єри іноземного кіно на Новому каналі: фільми «У полоні стихії» (rat 0,85%, shr 4,41%, 3-тє місце в слоті) та «Палаюче море» (rat 1,72%, shr 8,34%, 2-ге місце в слоті).

Марафон

Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини» збільшилися: частка за комерційною аудиторією віком 18—54 роки з міст із понад 50 тис. населення склала 3,97% (зростання 1%) і 7,22% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ (зростання 7%).

Провідні програми 25-го тижня телеперегляду

Рейтинг провідних програм очолював проєкт каналу СТБ: «К.О.Д.» (rat 2,68%, shr 11,18%). На другому місці — фільм «2+2» «Війна» (rat 2,45%, shr 9,65%). Третя сходинка — за «МастерШеф-15» на СТБ (rat 2,23%, shr 11,28%). На четвертому місці — фільм «Чорний пес» на «2+2» (rat 2,12%, shr 9,85%). Закриває п’ятірку гумористичне шоу на ICTV2 «Dizel Show» (rat 2,06%, shr 10,31%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли серіали ICTV2 «Дільничний з ДВРЗ 2» та СТБ «Слід», фільм Нового каналу «Палаюче море», проєкт «Супермама» на СТБ та фільм «2012» на Новому каналі.

Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Очолював рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією серіал «К.О.Д.» на СТБ (rat 2,74%, shr 12,67%). На другому та третьому місці — кінопоказ «2+2» «Війна» (rat 2,62%, shr 10,41%) та «Чорний пес» (rat 2,51%, shr 12,00%). На четвертому місці — фільм Нового каналу «Палаюче море» (rat 2,26%, shr 11,31%). Закриває п’ятірку серіал ICTV2 «Дільничний з ДВРЗ 2» (rat 2,21%, shr 10,15%).

До десятки програм тижня потрапили гумористичне шоу ICTV2 «Dizel Show», фільм «2+2» «Обітниця мовчання», фільм Нового каналу «Глибинний підйом», серіал «Слід» на СТБ та проєкт «Громадянська оборона» на ICTV2.

Лідери за жіночою аудиторією

Перші три позиції — у каналу СТБ: серіал «К.О.Д.» (rat 3,29%, shr 12,52%), проєкти «МастерШеф-15» (rat 2,72%, shr 13,09%) та «Супермама» (rat 2,33%, shr 11,03%). Закривають п’ятірку серіал «Перелітний птах» (rat 2,29%, shr 9,56%) на «Бігуді» та фільм «Війна» (rat 2,27%, shr 8,91%) на «2+2».

До десятки також потрапили «Dizel Show» на ICTV2, серіали СТБ «Слід» і «Сліпа», а також серіал «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2 і кінопоказ «Чорний пес» на «2+2».

Лідери серед молоді

Рейтинг провідних програм тижня за молодою аудиторією очолив серіал СТБ «К.О.Д.» (rat 2,45%, shr 13,77%). Далі — фільм від ТЕТ «Доктор Дуліттл» (rat 1,78%, shr 16,56%), серіал на ТЕТ «Сидоренки-Сидоренки. Ферма розбрату» (rat 1,78%, shr 11,55%) та мультфільм на ТЕТ «Поганці» (rat 1,77%, shr 19,60%). Закриває п’ятірку фільм на Новому каналі «Вулкан» (rat 1,72%, shr 10,03%).

До провідної десятки потрапили проєкт Нового каналу «Місто і село», серіал «Перелітний птах» на «Бігуді», кінопоказ «Три ікси 2. Новий рівень» на Новому каналі, серіал «Слід» на СТБ та фільм «Доктор Дуліттл 2» на ТЕТ.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader