Компанія Mercedes-Benz Trucks показала передові вантажівки для будівництва
На випробувальному полігоні в Етігхаймі (Німеччина) компанія Mercedes-Benz Trucks продемонструвала широкий модельний ряд вантажівок для будівництва. Насамперед відзначимо машини сімейства Arocs, оснащені різними самоскидними кузовами.
Сьогодні Arocs пропонується з різноманітними колісними формулами – від 4х2 до 6х4 та 8х8. Ведучі мости можуть мати як ресорну, так й пневматичну підвіску. Також застосовується посилена, 9-тонна передня вісь. Асортимент силових агрегатів складається з турбодизелів Євро 6 – OM470, OM471 та OM473 потужністю до 625 к. с.. Вони працюють у парі з автоматичною коробкою передач Powershift Advanced, що відрізняється швидким перемиканням і плавною передачею крутного моменту.
Для їзди будівельними майданчиками відмінно підійде гідравлічна система переднього приводу Hydraulic Auxiliary Drive (HAD), яка не збільшує вагу автомобіля і позитивно позначається на паливній економічності.
Arocs також можна оснастити зчепленням з турборетардером – Turbo Retarder Clutch. Тут об’єднані ретардер та гідродинамічна пускова муфта, що дозволяє плавно рушати з важким вантажем та ефективно гальмувати.
Модель оснащується передовими системами допомоги водієві. Це система автоматичного екстреного гальмування Active Brake Assist 6 та система Active Sidequard Assist 2, яка усуває сліпі зони при поворотах, що підвищує безпеку вразливих учасників руху – пішоходів та велосипедистів. Здорового покращує оглядовість й система камер Mirror Cam, яка встановлюється замість традиційних зовнішніх дзеркал.
Зазначимо, що Arocs стандартно комплектується світлодіодними фарами. З липня стала доступна й система Multimedia Cockpit Interactive 2 з цифровим щитком приладів і центральним дисплеєм тачсрин для управління різними функціями.
На полігоні також було продемонстровано і Arocs Extent – машину в ексклюзивному виконанні, випущену обмеженим тиражем у 100 од. Її відрізняють темні хромовані елементи, матове забарвлення, оздоблення під карбон, а також ковпачки маточин з нержавіючої сталі. У комплектацію також входять шкіряне кермо і вже згадана вище Multimedia Cockpit Interactive 2.
У дії можна було побачити й легшу модель – Mercedes-Benz Atego, з колісною формулою 4х2 та самоскидним кузовом Meiller-Kipper. Також були показані і високі позашляхові якості всюдихода Unimog U5023 із дворядною кабіною.
Не обійшлося на полігоні й без ретротехніки. Йдеться про модель LP 1519, яка стала першою вантажівкою, запущеною у виробництво на заводі Mercedes-Benz у Верті з 1965 року. Машина отримала кубічну кабіну з великою площею скління. Представлений екземпляр відрізняється ще й наявністю пневматичної підвіски, яка надалі знайшла застосування на машинах цього сімейства.

