/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F8652271e24648833a353b48bc9e817d6.jpg)
Meta оголошує про жорсткі заходи щодо «неоригінального» контенту у Facebook
Meta оголосила , що вживе додаткових заходів для боротьби з обліковими записами, які поширюють «неоригінальний» контент у Facebook, тобто тими, які неодноразово використовують чужий текст, фотографії чи відео. Цього року Meta вже видалила близько 10 мільйонів профілів, які видавалися за великих творців контенту, йдеться у повідомленні.
Крім того, було вжито заходів проти 500 000 облікових записів, які займалися «спамною поведінкою або фальшивою взаємодією». Ці дії включали такі речі, як зниження рейтингу коментарів до облікових записів та обмеження розповсюдження їхнього контенту, щоб запобігти монетизації облікових записів.
Оновлення від Meta з'явилося лише через кілька днів після того, як YouTube заявив, що також уточнює свою політику щодо неоригінального контенту, включаючи масово створені та повторювані відео — речі, які стало легше створювати за допомогою технології штучного інтелекту.
Як і YouTube, Meta заявляє, що не каратиме користувачів, які взаємодіють із контентом інших людей, створюють відео з реакціями, приєднуються до трендів або додають власні варіанти. Натомість Meta зосереджується на репості контенту інших людей, або на спам-акаунтах, або на тих, хто видає себе за автора оригінального контенту.
Компанія заявила, що облікові записи, які зловживають системою, багаторазово використовуючи чужий контент, втратять доступ до програм монетизації Facebook на певний період часу, а поширення їхніх публікацій зменшиться. Коли Facebook виявляє дублікати відео, він також зменшує поширення копій, щоб гарантувати, що перегляди та авторство отримає оригінальний автор.
Крім того, компанія заявила, що тестує систему, яка додає посилання на дублікати відео, що спрямовують глядачів до оригінального контенту.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F6b578f3401d69dcb4b5278f5f2bb8a71.png)
Оновлення з'явилося на тлі критики користувачів Meta на всіх своїх платформах, включаючи Instagram , щодо помилкового та надмірного дотримання своїх правил за допомогою автоматизованих засобів. Петиція з майже 30 000 підписів вимагає від Meta розв'язати проблему з неправомірно заблокованими обліковими записами та відсутністю людської підтримки, через що користувачі почуваються покинутими та що завдає шкоди багатьом малим підприємствам. Meta ще публічно не розглядала цю проблему, попри увагу преси та інших відомих творців .
Хоча новітні репресії Meta більше зосереджені на облікових записах, які крадуть чужий контент заради прибутку, проблеми з неоригінальним контентом зростають.
З розвитком технологій штучного інтелекту платформи були завалені «штучним сміттям» – терміном, що позначає низькоякісний медіаконтент, створений за допомогою генеративного штучного інтелекту. Наприклад, на YouTube легко знайти голос штучного інтелекту , накладений на фотографії, відеокліпи чи інший перероблений контент, завдяки інструментам штучного інтелекту для перетворення тексту на відео.
Оновлення Meta, схоже, зосереджене лише на повторно використаному контенті, але публікація натякає на те, що, можливо, компанія також враховує відходи штучного інтелекту. У розділі, де компанія пропонує «поради» щодо створення оригінального контенту, Meta зазначає, що творці не повинні просто «зшивати кліпи» або додавати водяний знак під час використання контенту з інших джерел, а повинні зосереджуватися на «автентичному сторітеллінгу», а не на коротких відео, які мають незначну цінність.
Не кажучи прямо, варто зазначити, що інструменти штучного інтелекту також спростили створення таких неоригінальних відео, оскільки відео низької якості часто містять серію зображень або кліпів (реальних або штучного інтелекту) з додаванням штучного інтелекту.
У своїй публікації Meta також застерігає творців відео не використовувати повторно контент з інших програм або джерел, що є давнім правилом. Також зазначається, що субтитри до відео повинні бути високої якості, що може означати скорочення використання автоматизованих субтитрів зі штучним інтелектом, які не редагуються творцем.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Feb697eb754c58a62f2948188ba0c2e75.png)
Мета каже, що ці зміни будуть впроваджуватися поступово протягом наступних місяців, тож у творців контенту Facebook буде час адаптуватися. Якщо творці вважають, що їхній контент не розповсюджується, вони можуть переглянути нову аналітику на рівні публікацій у Професійній інформаційній панелі Facebook, щоб зрозуміти, чому.
Автори також зможуть побачити, чи їм загрожують штрафи за рекомендацію контенту або монетизацію, на головному екрані підтримки на своїй сторінці або в головному меню професійного профілю.
Зазвичай Meta публікує інформацію про видалення контенту у своїх щоквартальних звітах про прозорість . В останньому кварталі Meta заявила, що 3% її щомісячних активних користувачів Facebook у всьому світі були фейковими обліковими записами, і що з січня по березень 2025 року вона вжила заходів щодо 1 мільярда фальшивих облікових записів.
Зовсім недавно Meta відмовилася від перевірки фактів у контенті на користь Community Notes у США, подібного до X, який дозволяє користувачам та авторам визначати, чи відповідають публікації Стандартам спільноти Meta та чи є вони точними.
