Концерт до дня народження Юрія Рибчинського на СТБ та кінопоказ на Новому. Як дивилися телеканали 9—15 червня
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 24 тижня 2025 року (9—15 червня)
У середині червня позиції медіагруп були незмінні. На першому місці — Starlight Media з часткою 24,45% (зменшення 3% відносно попереднього тижня). На другому місці — 1+1 Media з часткою 15,95% (зменшення 5%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,92% (зростання 10%).
Серед телеканалів першу сходинку утримував СТБ з часткою 7,93% (зменшення 4%). На другому місці — ICTV2 з часткою 5,96% (зменшення 2%). На третю сходинку опустився Новий канал із часткою 5,66% (зменшення 14%).
На четвертій позиції — канал 2+2 з часткою 3,70% (зменшення 24%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,59% (зростання 10%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,30% (зростання 2%). Сьоме місце — за каналом НТН із часткою 3,06% (без змін).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,30%, зростання 2%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,71%, без змін). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,22%, зменшення 6%).
Головні прем’єри тижня
Єдиною новинкою став ювілейний концерт до дня народження поета Юрія Рибчинського на СТБ (rat 1,20%, shr 6,26%, 2-ге місце в слоті).
Не обійшлося і без телепрем’єр іноземного кіно. Так, на Новому каналі були фільми «Неллі Рапп. Як упіймати монстра» (rat 0,71%, shr 5,64%, 3-тє місце в слоті), «Прокляті» (rat 1,09%, shr 6,61%, 2-ге місце в слоті) та «Тиха ніч» (rat 1,24%, shr 5,41%, 4-те місце в слоті), а на ICTV2 — «Звір» (0,61%, shr 3,34%, 6-те місце в слоті).
Марафон
Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», не змінилися: частка за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із понад 50 тис. населення склала 3,93% — і 6,76% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+.
Провідні програми 24-го тижня телеперегляду
Чотири тижні поспіль рейтинг провідних програм очолювали проєкти каналу СТБ: «МастерШеф-15» (rat 2,37%, shr 11,25%) і «К.О.Д.» (rat 2,28%, shr 11,9%). Третя сходинка — за «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,11%, shr 10,23%). На четвертому місці — «Супермама» на СТБ (rat 1,96%, shr 11,44%). Закриває п’ятірку фільм на Новому каналі «Канікули» (rat 1,92%, shr 9,84%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли кінопоказ Нового каналу: «Три ікси 2. Новий рівень», «Шість днів, сім ночей» і «Земля після нашої ери», а також серіали «Сліпа» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Очолював рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією «Dizel Show» (rat 2,55%, shr 12,2%) та серіал «Дільничний з ДВРЗ 2» (rat 2,29%, shr 9,38%) на ICTV2. Закриває п’ятірку — кінопоказ: «Канікули» (rat 2,16%, shr 11,24%), «Три ікси 2. Новий рівень» (rat 1,94%, shr 8,62%) на Новому й «Аліта: бойовий ангел» (rat 1,83%, shr 10,00%) на «2+2».
До десятки програм тижня потрапили шоу «Я люблю Україну» на ТЕТ і «МастерШеф-15» на СТБ, серіал СТБ «К.О.Д.» і «Слід» і фільми на Новому каналі: «Суддя Дредд» і «Шість днів, сім ночей».
Лідери за жіночою аудиторією
Жінки не зраджували каналу СТБ. До п’ятірки увійшли серіал «К.О.Д.» (rat 3,21%, shr 16,38%), проєкти «МастерШеф-15» (rat 2,93%, shr 13,18%) і «Супермама» (rat 2,73%, shr 14,76%), а також серіали «Сліпа» (rat 2,22%, shr 11,44%) і «Слід» (rat 2,13%, shr 13,04%).
До десятки також потрапили ще проєкти СТБ: «Таємниці ДНК», «Один за всіх» і «Черговий лікар», а також «Dizel Show» на ICTV2 і серіал «Перелітний птах» на «Бігуді».
Лідери серед молоді
Рейтинг провідних програм тижня за молодою аудиторією очолив «МастерШеф-15» (rat 2,04%, shr 11,3%). Далі — фільм від Нового каналу «То що, приїхали?» (rat 1,77%, shr 14,66%), серіал «К.О.Д.» (rat 1,68%, shr 9,44%) і проєкт «Супермама» на СТБ (rat 1,67%, shr 13,12%). Закриває п’ятірку фільм на ICTV2 «Земля після нашої ери» (rat 1,54%, shr 7,92%).
До провідної десятки потрапили ще фільми «Аліта: бойовий ангел» на «2+2» і «Двійник» на ТЕТ, серіали «Сліпа» на СТБ, «Перелітний птах» на «Бігуді» та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

