Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7
Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7

Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7

Ян Калмар та його команда докладно розповіли про своє свіже творіння за мотивами культового Porsche 911. Новинка з індексом RS-7 дебютувала на початку нинішнього року та викликала ажіотаж серед фанів. Перший RS-7 був представлений у лютому під час гоночного заходу Spirit of Speed на льоду, організованого Kalmar Beyond Adventure за 100 км на північ від Полярного кола.

RS-7 – це кульмінація великого досвіду Beyond Adventure. Автомобіль отримав додаткову світлотехніку, масивні розширювачі колісних арок, що у поєднанні зі збільшеним радіусом дозволило встановити великі позашляхові шини Michelin.

Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 1

Агресивні передні повітрозабірники збільшилися, а задня частина стала більш відкритою для відведення тепла. Рух перетнутою місцевістю на невеликій швидкості пред’являє зовсім інші вимоги до системи охолодження, ніж підкорення автобану.

Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 2

Доповненням до змін є спортивний «качиний хвіст» і продуманий світлодіодний ралійний ліхтар, що перетворює ніч на день, що доповнює загальний вигляд RS-7. Всі нові деталі виготовлені із міцного, але легкого кевларового композиту, що гарантує стійкість у суворих умовах сафарі.

/
Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 3
Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 4
Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 5

Повний алюмінієвий захист днища та додаткові розпірки дозволяють автомобілю впоратися з більшістю позашляхових випробувань: збільшені шини у поєднанні з гідравлічними амортизаторами та заниженими підрамниками значно збільшують дорожній просвіт, зберігаючи динаміку автомобіля-донора. Завдяки ретельному підходу, новинка майже не додала у вазі, попри додатковий захист та опції.

Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 6

Однак головна фішка RS-7 – це підвіска: повністю активна з адаптивним демпфуванням і гідравлічним регулюванням дорожнього просвіту, що стала результатом багаторічної співпраці зі спеціалістами TrackTive Suspension. Щоб автомобіль був готовий до справжніх пригод на сафарі, стабілізатори поперечної стійкості демонтували, що забезпечило незалежнішу артикуляцію коліс, а крени кузова контролюються активними амортизаторами. Дорожній просвіт становить 170 мм у нижньому положенні та 210 мм у верхньому, що перевищує кліренс Porsche Cayenne.

Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 7

Спеціальний задній диференціал підвищеного тертя – поширена опція, яка встановлюється в парі з 6-ступеневою механічною коробкою для оптимального зчеплення на особливо пухких поверхнях, таких як пісок і сніг. Також доступний варіант з АКП.

Новинка створена на базі купе покоління 997 із повністю сталевим шасі. Як підкреслює Ян Кальмар: «Сафарі-кар, мабуть, можна полагодити молотком і зварювальником, перебуваючи десь у глушині, і багато гоночних команд, які використовують машини пізніших версій, уже переконалися, що міцне шасі легко тріскається навіть за відносно невеликих ударів».

Перший Beyond Adventure RS-7 був розроблений як дорожній сафарі-кар з акцентом на високий комфорт, включаючи сидіння Recaro CS із класичною оббивкою Pepita. Демонтаж інформаційно-розважальної системи для зниження ваги дозволив встановити легкий Bluetooth-динамік. На центральній консолі тепер є дисплей регулювання амортизаторів і планшет із цифровою картою, що вкрай важливо для тривалих поїздок бездоріжжям, на які здатний цей автомобіль. Однак, якщо клієнту захочеться чогось екстремального, команда готова створити більш спартанський і практичний інтер’єр.

Kalmar поділився новими подробицями про модель RS-7 - Фото 8

Вартість переобладнання автомобіля-донора стартує з 99 997 євро плюс. Кожен екземпляр збирається за індивідуальним замовленням з урахуванням потреб і побажань клієнта.

Джерело матеріала
loader