Goldman Sachs тестує вірусного агента штучного інтелекту Девіна як «нового співробітника»
Goldman Sachs тестує вірусного агента штучного інтелекту Девіна як «нового співробітника»

Goldman Sachs тестує вірусного агента штучного інтелекту Девіна як «нового співробітника»

Девін, агент з кодування штучного інтелекту компанії Cognition, знайшов великого клієнта: про це CNBC повідомив директор з інформаційних технологій банку Goldman Sachs Марко Ардженті .

«Ми почнемо розширювати нашу робочу силу за допомогою Devin, який буде як наш новий співробітник», – сказав Ардженті виданню, додавши, що планує розгорнути сотні екземплярів Devin, потенційно зростаючи до тисяч. Наразі в банку працює близько 12 000 розробників-людей. 

Попри репутацію повільної та важкої фінансової галузі, Goldman Sachs, як правило, є передовим банком і використовує розробників-пілотів внутрішньо щонайменше з 2024 року, йдеться у повідомленні .

Devin — цікавий вибір. Коли Cognition випустив його минулого року, він став популярною у соціальних мережах. Деякі дослідники потім виявили, що він має проблеми зі складнішим кодуванням .

Станом на травень Devin зараз працює у версії 2.1 , і Cognition стверджує, що він найкраще працює на великих кодових базах, які забезпечують його достатнім контекстом. 

Девін не замінить людей у банку. Ардженті виступає за «гібридну» робочу силу, тобто її випадки контролюватимуться людиною, і він сподівається, що це підвищить їхню продуктивність.

Джерело матеріала
loader