YouTube позбавляється сторінки "Тренди" та списку "Тренди зараз"
YouTube позбавляється сторінки "Тренди" та списку "Тренди зараз"

YouTube позбавляється сторінки "Тренди" та списку "Тренди зараз"

YouTube видаляє сторінку «Тренди» та список «Тренди зараз» на користь чартів за категоріями. З цією зміною YouTube відходить від єдиного, всеосяжного списку трендового контенту та тепер відображає лише найпопулярніший контент у певних категоріях у чартах YouTube.

Платформа стверджує, що оновлення краще відповідає тому, як сьогодні виявляють трендовий контент, зазначаючи, що коли сторінка «Тренди» була запущена у 2015 році, було набагато простіше збирати вірусні відео, про які всі говорили, за допомогою єдиного списку.

Нові чарти за категоріями включають «Трендові музичні відео» , «Найкращі щотижневі подкасти» та «Трендові трейлери фільмів» . YouTube планує додати більше категорій контенту в майбутньому.

«Окрім виділення популярного контенту в чартах, ми продовжуватимемо показувати глядачам відео, які, на нашу думку, їм сподобаються, за допомогою персоналізованих рекомендацій», – пояснила компанія в блозі . «Таким чином, ми можемо показувати ширший спектр популярного контенту, який є релевантним, і він здається більш природним для того, як глядачі вже знаходять нові відео».

Глядачі можуть переглядати неперсоналізований контент через меню «Огляд», канали авторів та стрічку підписок.

YouTube стверджує, що вносить зміни, оскільки тренди формуються багатьма різними відео, створеними різноманітними фандомами, що призводить до появи більшої кількості мікротрендів, ніж будь-коли раніше.

Крім того, YouTube зазначає, що глядачі знаходять тренди в різних місцях на платформі, включаючи рекомендації, пошук і коментарі. Раніше люди знаходили трендовий контент для перегляду на вкладці «Тренди», але тепер вони отримують контент через персоналізовані алгоритмічні рекомендації. Ці зміни призвели до зменшення відвідувань сторінки «Тренди», особливо протягом останніх п’яти років, повідомляє YouTube.

Для компанії має сенс адаптуватися до змін у звичках глядачів, особливо враховуючи те, що платформа досить сильно трансформувалася за останнє десятиліття. У 2015 році YouTube вважався переважно місцем для аматорських відео. Сьогодні він є домівкою для професійного довгоформатного (і короткоформатного) контенту від незалежних творців та відомих медіа-каналів, які конкурують за частку доходів від реклами.

Компанія стверджує, що вона все ще зосереджена на наданні творцям інструментів для визначення того, що популярно серед їхньої аудиторії.

«Вкладка «Натхнення» в YouTube Studio й надалі надаватиме творцям персоналізовані ідеї, які допоможуть їм визначити наступний великий крок для свого каналу», – написав YouTube у блозі. «Ми також створюємо нові способи підтримати перспективних творців та допомогти їм стати помітними, як-от наша функція « Hype », яка дозволяє глядачам поширювати нові відео, які їм подобаються».

YouTube також відзначатиме «Творців, які набирають популярності» у своїх офіційних соціальних мережах @YouTube та на  своєму каналі YouTube .

Зміни, оголошені у четвер, набудуть чинності протягом наступних кількох тижнів.

Джерело матеріала
loader