Нацрада, Мінцифра та «ПлейСіті» підписали меморандум про контроль за рекламою азартних ігор у медіа
10 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, Міністерство цифрової трансформації України та державне агентство «ПлейСіті» підписали меморандум про співпрацю щодо контролю за дотриманням законодавства у сфері реклами азартних ігор у медіа. Про це йдеться у повідомленні на сайті Нацради з питань телебачення і радіомовлення.
Підписи під документом поставили голова Нацради Ольга Герасим’юк, керівник агентства Геннадій Новіков і заступник міністра цифрової трансформації Олександр Борняєв.
Основні напрями співпраці:
- контроль за дотриманням Закону України «Про рекламу»;
- захист споживачів інформації, особливо щодо контенту, пов’язаного з азартними іграми;
- профілактика гральної залежності.
У межах меморандуму сторони домовилися:
- обмінюватися інформацією про порушення у сфері реклами азартних ігор, зокрема щодо маскування реклами під інший контент;
- проводити спільний моніторинг медіа, готувати методичні матеріали для редакцій та рекламодавців;
- організовувати інформаційно-просвітницькі заходи;
- працювати над законодавчими змінами щодо трансляції такої реклами.
Також на зустрічі обговорили завдання органів співрегулювання, які мають встановити чіткі вимоги до розміщення реклами азартних ігор у медіа.
Фото: Національна рада з питань телебачення і радіомовлення
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

