Ineos Grenadier отримав екстремальну версію за 170 000 євро
Британська компанія Ineos Automotive відправила у виробництво свій хардкорний концепт Wild Grenadier. Він був створений спільно з німецькою компанією LeTech та отримав назву Trialmaster X LeTech.
Grenadier Trialmaster X LeTech створений для самих складних умов й отримала серйозний набір поліпшень. Позашляховик оснастили п’ятиричажною передньою підвіскою з регульованими амортизаторами, потужними гальмами, а також задньою з портальними мостами, зміщеними маточинами і редукторами. У поєднанні з 18-дюймовими кованими колесами Hutchinson Industries, взутими в 37-дюймові шини BF Goodrich Mud Terrain, забезпечують дорожній просвіт в 450 мм. Автомобіль здатний долати брід глибиною 1050 мм.
Кут в’їзду нового Grenadier становить 45,5 градуси, кут з’їзду — 45, а кут рампи — 43. Вантажопідйомність позашляховика складає 540 кг, а пікапа – 642 кг. Його буксирувальна здатність – 3,5 тонни. За даними Ineos, нова конфігурація забезпечує широку опорну поверхню, оптимізоване розподілення ваги, більший хід коліс і поліпшену артикуляцію осей», що робить Grenadier ефективним у «глибокому піску, сильно затопленій місцевості або надзвичайно кам’янистій середовищі».
Grenadier Trialmaster X Letech розширили крила, інтегрували лебідку Warn Zeon 10 в передній бампер, встановили посилені підніжки, світлодіодний блок на даху і новий багажник. У задній частині з’явився новий кронштейн для запасного колеса і сходи для доступу на дах. Ще є кріплення під каністру і верхні габаритні вогні.
В оснащення салону новинки, обробленого шкірою, увійшли сидіння з підігрівом, аудіосистема Premium, ще тоновані вікна і підлогові килимки. Крім того, в оснащення може входити інтегрована система контролю тиску в шинах. Трансмісія запозичена у стандартного Grenadier. Тобто у рух модель наводить 3,0-літровий шестициліндровий турбодвигун BMW, який працює на бензині або дизельному паливі. Він видає 286 і 249 к. с. відповідно. Коробка передач восьмиступеневий гідромеханічний «автомат» ZF. Вартість починається від 170 тисяч євро, що робить цю версію найдорожчим Grenadier на сьогоднішній день.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fc3ecf89dcfec5782617c2b564133a822.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fe3a3d1a7c07a5fee2c06ebae8b7c0194.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa6e14ddf0d9c256d8bce898982cf846b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F7eaed358dc3579679fec81a18b31744c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fc940868ee55372c05d09e8567d93dfc2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fc91905e319d10a17a6bb51a12afb5a95.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F85c45edc57c8d63074c92bdf9f2c673f.jpg)

