GenAI - вдосконалений помічник покупців, вже готовий до масових розпродажів в Prime Day
GenAI - вдосконалений помічник покупців, вже готовий до масових розпродажів в Prime Day

GenAI - вдосконалений помічник покупців, вже готовий до масових розпродажів в Prime Day

Згідно з новим звітом, штучний інтелект відіграватиме більшу, ніж будь-коли, роль у процесі онлайн-шопінгу під час розпродажу Amazon Prime Day. 

Прогнозується, що щорічний розпродаж Amazon, який цього року триватиме чотири дні (8-11 липня), призведе до онлайн-витрат у розмірі 23,8 мільярда доларів серед американських інтернет-магазинів, оскільки інші компанії проводять власні конкурентні розпродажі поряд із цією популярною подією.

Adobe, чий підрозділ електронної комерції регулярно публікує оцінки подій онлайн-шопінгу, таких як Чорна п'ятниця та інші, пропонує уявлення про онлайн-комерцію, відстежуючи онлайн-транзакції. Аналіз компанії охоплює понад 1 трильйон відвідувань веб-сайтів роздрібної торгівлі в США, включаючи 100 мільйонів SKU у 18 категоріях товарів.

Цього року Adobe прогнозує, що Prime Day буде еквівалентом «двох Чорних п’ятниць». 23,8 мільярда доларів, витрачені протягом чотириденного періоду, становитимуть 28,4% зростання у річному обчисленні та на 9,6 мільярда доларів більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Мобільні пристрої будуть значною частиною цього рівняння, на них припадатиме понад половина (52,5%) продажів, але цього року генеративний штучний інтелект також відіграватиме певну роль.

Під час заходу Prime Day, Adobe оцінює, що трафік із генеративних джерел штучного інтелекту зросте на 3200% у порівнянні з минулим роком. Це все ще набагато менше джерело, ніж інші канали, такі як платний пошук та електронна пошта, але Adobe вважає, що воно продовжуватиме зростати, оскільки споживачі побачать цінність використання штучного інтелекту для покупок.

Компанія зазначила, що чат-боти та браузери на базі GenAI зазнали першого сплеску використання під час святкового сезону 2024 року, коли трафік з цих джерел зріс на 1300% порівняно з попереднім роком з 1 листопада по 31 грудня 2024 року.

Компанія також навела опитування 5000 споживачів у США, яке показало, що люди використовують GenAI для досліджень (55% респондентів), рекомендацій щодо продуктів (47%), пошуку вигідних пропозицій (43%), отримання ідей для подарунків (35%), пошуку унікальних продуктів (35%) та створення списків покупок (33%).

З тих, хто використовував GenAI, 92% сказали, що це покращило їхній досвід покупок, а 87% сказали, що вони частіше використовуватимуть ШІ для більших або складніших покупок.

Постачальники штучного інтелекту використовують цю тенденцію, інтегруючи штучний інтелект у покупки, як, наприклад, Google з покращеним пошуком товарів за допомогою Gemini та OpenAI з додаванням функцій покупок у ChatGPT .

Прогноз Adobe свідчить, що споживачі цього Prime Day будуть зосереджені на знижках, причому найбільші пропозиції будуть на одяг. Потреби, пов'язані з поверненням до школи, також стимулюватимуть продажі цього року.

Джерело матеріала
loader
loader