Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки
Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки

Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки

Видно японські автовиробники знайшли спосіб, як розв’язати глобальну проблему спаду продажів електромобілів. Вони готуються вивести на світові ринки продукцію своїх спільних підприємств з Китаю, де завдяки субсидій продукція набагато дешевша. Наприклад, Nissan, за прикладом своїх колег з компанії Mazda, готовий запропонувати продукцію свого СП з Dongfeng.

Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки - Фото 1

Nissan N7

Продаж доступних електромобілів, вироблених у Китаї та спільно розроблених з місцевими партнерами, на інших ринках може допомогти Nissan у важкі часи. Наприклад, середньорозмірний електричний седан Nissan N7, розроблений для китайського ринку, може стати глобальним продуктом.

Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки - Фото 2

Nissan N7

Використання китайських напрацювань дозволило компанії Nissan заощадити істотні кошти на розробку нової моделі. Він доступний за ціною, виглядає стильно і добре продається у Піднебесній. І тепер Nissan планує експортувати цю модель.

Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки - Фото 3

Nissan N7

Наприкінці червня Dongfeng Motor Group та Nissan China Investment Co. домовилися про створення нової компанії, яка орієнтована на експорт автомобілів. Статутний капітал нової компанії – 1 млрд юанів. Вона на 60% належить Nissan і на 40% – Dongfeng. Nissan має намір постачати китайський седан N7 разом з іншими електричними моделями до різних регіонів, включаючи Південно-Східну Азію та Близький Схід, починаючи з наступного року. Враховуючи попит на китайські електромобілі, Nissan може запропонувати N7 у Європі та інших країнах.

Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки - Фото 4

Nissan N7

Ще одним кандидатом на експорт може стати електрифікований Nissan Z9 або його побратим, середньорозмірний пікап Frontier Pro, які пропонуються з гібридним силовим агрегатом PHEV. Для адаптації новинки для глобальних ринків Nissan потрібно буде модифікувати частину програмного забезпечення автомобіля, оскільки він використовує китайський штучний інтелект, який обмежений у кількох країнах. Щоб розв’язувати цю проблему, компанія працює над новим програмним пакетом для міжнародних ринків, інвестуючи у місцевого розробника IAT Automobile Technology.

Nissan готує експансію електромобілів на глобальні ринки - Фото 5

Nissan Z9

Раніше ідею адаптації китайської продукції для глобальних ринків реалізувала компанія Mazda, запропонувавши стильний електричний седан EZ-6 для європейських покупців під позначенням 6e в Європі. Ця модель ділить свою платформу з китайськими Changan Nevo A07 та Deepal L07.

Джерело матеріала
loader
loader