/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F6f70b2e2ce286d814c1899f459ffab64.jpg)
Hyundai має намір відмовитися від фізичних кнопок в авто
Південнокорейська компанія Hyundai планує повністю перейти на сенсорне керування всіма допоміжними функціями. Першим автомобілем із таким інтерфейсом стане електричний кросовер Elexio.
Електричний Elexio розроблено для китайського ринку. Це останній витвір Beijing Hyundai, спільного підприємства з BAIC Motor, з новітніми технологіями та запасом ходу понад 700 км на одній зарядці. Кросовер презентували на спеціальному заході у Шанхаї. Hyundai планує розкрити технічні характеристики пізніше. Новинка займе місце на сходинку нижче за повнорозмірний кросовер Ioniq 9.
Elexio використовує нову мову дизайну, яка відрізняє її від лінійки Ioniq. Передня частина відрізняється облицюванням без радіаторної решітки зі спортивними повітрозабірниками, доповненими світлодіодною смугою на всю ширину під горизонтально встановленими фарами. Профіль виділяється скульптурними крилами та темною D-стійкою, яка візуально пов’язана із заднім спойлером. Позаду Elexio може похвалитися високо встановленими світлодіодами на всю ширину, жирними написами та деякими графічними елементами на бампері.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F5126e8e62e49c410731d021b323c9e0c.jpg)
Новинка спільного проєкту Hyundai та китайського BAIC – електричний кросовер Elexio – отримав повністю цифровий кокпіт. Центральним елементом є масивний 27-дюймовий дисплей з двома екранами та роздільною здатністю 4K. Крім основного екрана, є менший дисплей, розташований прямо перед водієм, що виконує функції шкали приладів. Порівняно з іншими моделями Hyundai, панель приладів і загальний дизайн інтер’єру мають більш мінімалістський підхід. Панель приладів вільна від фізичних елементів керування, за винятком тих, які інтегровані в триспицеве кермо.
Дизайн інтер’єру виконаний у стилістиці мінімалізму. Головною інновацією новинки стане «інтелектуальний інтерфейс» без фізичних кнопок, а також нова цифрова панель приладів. Інформаційно-розважальна система працюватиме на чіпі Qualcomm SA8295, надаючи новітні функції підключення. Для зручності автомобіль отримає велику кількість відсіків для зберігання дрібниць. Список систем ADAS забезпечує можливість автономного керування другого рівня.
Новий кросовер збудований на архітектурі E-GMP, яка вже лежить в основі численних електричних моделей Hyundai, Kia та Genesis. Очікується, що батарея забезпечить запас ходу понад 700 км. Акумулятор матиме функцію швидкого заряджання, що дозволяє заряджати АКБ з 20 до 80% місткості всього за 27 хвилин.
Elexio вироблятиметься в Китаї компанією Beijing Hyundai, а його вихід на місцевий ринок очікується найближчими місяцями. Чи пропонуватиметься він за межами Китаю, поки не підтверджено.
Раніше цього року Hyundai оголосила про інвестиції у розмірі 1,1 млрд доларів у своє спільне підприємство з BAIC. Цей крок спрямований на постачання електрифікованих продуктів, адаптованих до потреб китайських клієнтів та нарощування експорту. У зв’язку зі зниженням продажів у Китаї через жорстку місцеву конкуренцію компанія Hyundai сподівається, що такі автомобілі, як Elexio, допоможуть їй відновити позиції на найбільшому у світі автомобільному ринку.

