/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1d192de4c1cb70902209576d9fd717cf.png)
Нова гра Mecha Break зібрала понад 50 тисяч гравців за перші 10 хвилин
Студія Amazing Seasun представила свій новий проект Mecha Break, безкоштовний мультиплеєрний екшен, натхненний такими хітами, як Titanfall 2 і Armored Core. Гра стартувала більш ніж успішно: протягом перших 10 хвилин після релізу онлайн досяг позначки 50 тисяч одночасних гравців. Про це повідомляє видання PCGamer.
Реліз супроводжується нульовим сезоном (Season 0), у рамках якого гравців чекає безліч завдань, внутрішньоігрових активностей та нагород. Розробники обіцяють динамічний розвиток із поступовим додаванням нового контенту.
Ігрові режими включають командні битви 3 на 3 та 6 на 6, а також особливий режим, що нагадує extraction-шутери, де команди збирають ресурси та змагаються за успішну евакуацію.
На момент запуску в грі доступно 15 бойових хутр — тут вони називаються Strikers.
Окрема увага приділена глибокій кастомізації. Гравці можуть налаштовувати як хутра (зовнішнє обличчя, комплектуючі, озброєння), так і самих пілотів. У грі навіть є база, що персоналізується, на якій можна змінювати декорації, а також взаємодіяти з оточенням — включаючи, за словами розробників, "інтерактивні космічні туалети".
Важливо, що акцент у проекті зроблено не на хутрі, а саме на пілотах. Гравець управляє персонажем, який сідає у робота, і це впливає як на сюжет, так і на систему прокачування.
Проте не обійшлося без критики. Ще до виходу користувачі відзначали агресивну монетизацію. У грі присутні відразу кілька валют, рівні преміум-доступу, велика кількість косметичних предметів і щоденних завдань — все в найкращих (або найгірших) традиціях мобільних free-to-play проектів.
Розробники дотримуються сезонної моделі розвитку, що означає поетапне додавання нового хутра, карт, ігрових режимів та сюжетних подій. Вже відомо, що у майбутніх оновленнях буде розширено роль пілотів та опрацьовано сюжетну лінію.

