/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F63ebddca13ec83d9b9e511d0e41920d8.jpg)
Електромобіль Mercedes-Benz EQS провалився на ринку: у компанії придумали пояснення
У Mercedes-Benz розповіли, чому електричний флагманський седан провалився. За словами головного дизайнера Mercedes-Benz Гордена Вагенера, модель неправильно сприйняли: вона ніколи не позиціонувалася як S-Class на “батарейках” і взагалі значно випередила свій час.Вагенер зазначив, що Mercedes-Benz EQS, ймовірно, був представлений на 10 років раніше, ніж слід. Крім того, він визнав промахи з маркетингом. За словами дизайнера, “це дуже, дуже прогресивний автомобіль”. Можливо, якби Mercedes-Benz просував його як футуристичну версію CLS або купе S-Class, все було б інакше, додав він.До речі, від самого дизайну публіка теж не в захваті: його аеродинамічний силует критикували за зайву “обтічність” та радикальність, порівнюючи автомобіль із величезним желейним бобом.Навесні 2024 року німці освіжили EQS, сподіваючись дати продажам новий імпульс. Найпомітніші зміни – це сріблясті лінії на місці решітки радіатора. Емблема Mercedes-Benz перемістилася на капот, як у класичних моделей.Другого покоління у EQS не буде: модель об’єднають в одну лінійку з S-Class за аналогією з BMW та її 7-ю серією та i7. Новий S-Class/EQS продаватиметься як з ДВЗ, так і зелектричними силовими установками, але з’явиться не раніше 2030 року. До цього EQS ще оновиться, у тому числі вже наступного року, але акцент цього разу зроблять не на зовнішності, а на техніці.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.

