Xpeng представив доступного конкурента Tesla Model Y
Китайська компанія Xpeng презентувала стильний електричний кросовер G7. Новинка здатна долати без зупинки понад 700 км. G7 з’явиться на китайському ринку за ціною від 195800 юанів ($27325), що на 67700 юанів ($9448) дешевше за Tesla Model Y
G7 має передню частину у вигляді акулячого носа з X Face і світловою смугою на всю ширину, яка знаходиться над фарами. Серед характерних рис новинки – елегантний обтічний кузов, панорамний скляний дах, вбудовані дверні ручки, чорний глянсовий декор, а також 18- або 20-дюймові диски. Сині вогні ззаду і корпусах дзеркал включаються, коли активований автономний режим управління.
Кросовер досягає 4892 мм у довжину, має ширину 1925 мм та висоту 1655 мм, а колісна база становить 2890 мм. Для порівняння, G7 на 102 мм довше, ніж Model Y, попри ту саму колісну базу.
Інтер’єр виконаний у модній стилістиці мінімалізму. Автомобіль оснащений двоспицевим рульовим колесом, що підігрівається, і 15,6-дюймовим дисплеєм. Останній виконує функції як цифрової панелі приладів, так і інформаційно-розважальної системи.
Вже в базовій версії передбачені передні сидіння з електроприводом, підігрівом, вентиляцією та масажем. Покупці також знайдуть центральну консоль з двома бездротовими зарядними пристроями для смартфонів потужністю 50 Вт, дерев’яні підлокітники, аудіосистему з 20 динаміками, цифрове дзеркало заднього виду та ароматизатор.
Завершують список основних моментів оббивка стелі з мікрофібри, система фонового освітлення на 256 кольорів і 39 відсіків для зберігання, включаючи багажник, що миється, і захищений паролем ящик рукавички. Говорячи про зберігання, G7 має вантажний об’єм від 819 до 2277 л.
Не було забуто і пасажирів на задньому сидінні, для яких передбачені зручні крісла з підігрівом, вентиляцією та масажем. Є ззаду 8-дюймовий дисплей, а у відкидному центральному підлокітнику передбачені два підсклянники та бездротовий зарядний пристрій для смартфона. На спинках передніх сидінь встановлені столики. Вони мають вбудовані магнітні панелі, які відкидаються, щоб надійно утримувати смартфони чи планшети. Панелі можна нахиляти від 0 до 90 градусів, забезпечуючи зручний кут огляду.
Доступні три різні комплектації: 602 Long Battery Life Max, 702 Ultra-Long Battery Life Max та 702 Ultra. Як ви, мабуть, здогадалися, цифри відповідають запасу ходу – 602 км та 702 км.
Незалежно від обраної комплектації, всі G7 оснащені заднім двигуном потужністю 218 кВт/296 к.с. і крутним моментом 450 Нм. Він дозволяє кросоверу розганятися від 0-100 км/год за 6,5 або 6,6 секунди залежно від конфігурації. Максимальна швидкість – 202 км/год.
Завдяки системі швидкого заряджання постійним струмом потужністю 451 кВт на поповнення запасу енергії для подолання 436 км потрібно всього за 10 хвилин. Якщо зачекати ще дві хвилини, акумулятор зарядити до 80% місткості.
Xpeng G7 оснащений радарними та ультразвуковими датчиками, а також набором камер та до трьох чіпів Turing AI. Вони забезпечують безліч розширених функцій, включаючи різні рівні автопілота, функцію виклику авто та дистанційного паркування.
Крім технології напівавтономного водіння, є безліч знайомих систем допомоги, включаючи адаптивний круїз-контроль, центрування смуги руху, попередження про сліпі зони, попередження про перехресний рух ззаду та розпізнавання дорожніх знаків. Кросовер також примітний наявністю автоматичної системи екстреного гальмування, що працює на швидкості до 130 км/год.
Ще одна крута функція – панорамний проєкційний дисплей “light-chasing”, який був розроблений спільно з Huawei. Це екран доповненої дійсності, який проєктує зображення розміром до 87 дюймів. Це зручно для навігації, а також дозволить дивитися фільми у доповненій реальності. Крім того, система дозволяє проєктувати відео, коли автомобіль припарковано, ефективно створюючи атмосферу автокінотеатру.

