/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe2bfca943ce671ecab8da2577b90db6c.jpg)
Український ринок пального скоротився: хто залишився в грі і йде в гору
Український ринок пального
Хтось втрачає, як група "Приват" Ігоря Коломойського, яка закрила заправки, а хтось – нарощує частку. Наприклад, "Укрнафта", яку держава відчужила у Коломойського, за останній рік збільшила частку на ринку в 2,5 рази – до 12,2%, порахував Forbes Ukraine, передає 24 Канал.
За даними компанії ОККО, з 2021 року ринок нафтопродуктів в Україні скоротився на 15%, а скрапленого газу – на 45%. Через це навіть найбільші мережі, як-от ОККО та WOG, не встигають зростати в темпах інфляції, а їхні прибутки падають.
Тиск війни
У 2024 році ОККО задекларувала 2,1 мільярда гривень прибутку – вдвічі менше, ніж попереднього року. Ситуацію ускладнюють як фіскальний тиск, так і російські ракетні удари. За словами СЕО компанії Василя Даниляка, за 3 роки війни компанія втратила понад 120 мільйонів доларів через знищення нафтобаз і втрату значних обсягів пального.
Як зазначило видання, на 4-му році повномасштабної війни паливна галузь переживає трансформацію: ті, хто зберігає інфраструктуру та адаптується до викликів, отримують нові можливості.

