Борги за неактивною карткою: як не потрапити до "тарифної пастки" Ощадбанку
Борги за неактивною карткою: як не потрапити до "тарифної пастки" Ощадбанку

Борги за неактивною карткою: як не потрапити до "тарифної пастки" Ощадбанку

Навіть якщо клієнт не користується банківською картою багато років, це не означає, що за рахунком автоматично припиняються всі операції.

У випадку з "Ощадбанком" клієнти можуть зіткнутися із ситуацією, коли на неактивному рахунку виникає борг – переважно через нарахування комісії за обслуговування. Про це свідчить скарга на facebook-сторінці банку.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Один із клієнтів виявив нарахування комісій після багаторічної відсутності взаємодії з банком. Хоча клієнт був упевнений у тому, що рахунок закрито після подання відповідних заяв, система продовжувала нараховувати плату за обслуговування.

Виявилося, що рахунок вважається відкритим, допоки не буде офіційно закритий у відділенні банку. За правилами "Ощадбанку" клієнт повинен особисто звернутися з відповідною заявою. Дистанційно через онлайн-банкінг чи контакт-центр цю процедуру здійснити неможливо.

Українці у банку. Фото: скрін youtube

Закрити рахунок можна у будь-якому відділенні, незалежно від того, де його було відкрито, але тільки після повного погашення заборгованості.

Щоб уникнути неприємних "тарифних сюрпризів", рекомендується:

  • перевірити статус старих рахунків;
  • звернутися до контакт-центру для уточнення наявності боргу;
  • особисто подати заяву на закриття непотрібних карткових рахунків.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, якщо пенсія приходить на картку: "Ощадбанк" попередив пенсіонерів про важливу процедуру.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокує рахунки та не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно.

Джерело матеріала
loader