/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F1890b6cdd2d98f5c837469e593c6989b.jpg)
Продажі електричних вантажівок у Європі продовжують зростати
Частка електричних вантажівок у легкому та середньому класі в Європі за підсумками І кварталу 2025 року досягла історичного максимуму – 18%. Як повідомляється у звіті ICCT, із 9300 проданих автомобілів повною масою 3,5 – 12 т на електричні машини припало 1700 од. Це вдвічі перевищує показники за аналогічний період минулого року – 9% ринку та 930 од.
Найбільше було реалізовано в Нідерландах – 510 од.. Це 83% від всіх проданих тут машин даного сегменту і втричі більше, ніж рік тому. У цьому свою роль відіграли зони з нульовим рівнем викидів, запроваджені у 2025 році у 15 муніципалітетах.
Третина від усіх проданих легких та середніх електричних вантажівок у Європі були марки Ford, більшість з яких – модель E-Transit. На другому місці Mercedes-Benz – з 290 од. проданими eSrinter (за I квартал 2024 року – лише 19 од.). На третьому місці – автомобілі IVECO.
Якщо говорити про електричні вантажівки важкого класу (повною масою понад 12 т), то їхня частка на ринку Європи збільшилася незначно – з 1,0 до 1,5%. У кількісному показнику – з 750 до 850 од. Близько 57% реалізованих машин були марки Volvo Trucks та Renault Trucks. На третє місце піднявся MAN, з часткою 15% – велику роль зіграв старт моделі eTGX. У цьому сегменті 85% всіх продажів забезпечили Німеччина, Франція, Нідерланди та Швеція.
